Toch ongi

Goedemorgen allemaal,

Nou zat gisteravond hier dus te vetrellen dat ik vanmorgen wou gaan testen, maar dit is niet meer nodig, ben gisteravond ongi geworden. Balen! Ik was wel ff teleurgesteld. Daarbij is onze rode kater, ook al 2 dagen, en was gisteravond nog steeds niet terug, dus was ik even dubbel verdrietig en teleurgesteld. Mijn lieve mannetje vroeg al, wat ik erger vond mijn ongi of de poes. De lieverd, toen moest ik wel even huilen. Maar goed nu weer een beetje bekomen van de schrik en gaan we voor de volgende ronde. Maar nu nog even een vraag: aangezien ik gisteravond pas om half 11 ongesteld werd, moet ik deze dag dan nog meetellen voor mijn cyclus, of moet ik dan vandaag als 1e dag van mijn ongesteldheid aanhouden, aangezien de dag al bijn om was, op 1,5 uur na?? Kan iemand mij hier antwoord opgeven?? Graag jullie reactie. Liefs, Jos

Hallo Jos,

Balen zeg dan ben je 2 dagen overtijd dan ga je toch wel hopen.
Ik zou voor de dag gaan dat je het echt wordt.
Heel veel succes in de volgende ronde....en dat de poes maar gauw terug komt.
Gr. Biate

Je kan de volgende dag als dag 1 rekenen.
Ik voel met je mee, ben ook ongi geworden.
(Trouwens, mijn kater was 10 dagen weg en heb de hele buurt volgehangen met pamfletten. Toen is ie gevonden.)
Verder gaan we op naar de volgende ronde, vol goede moed!

xMije

Hoi,
balen seg voor je. Ik zou ok pas vanaf vandaag rekenen.
Ik hoop ook voor jou dat de poes snel terugkomt, ik ken dat gevoel, je bent heel erg aan dat beestje gehecht en als het dan niet komt als je het roept dat ben je er echt het hart van in.

Veel succes.

Liefs,
Bea

Shit hè Jos (en Mije)? Weer een ronde verder, ik weet hoe het voelt!
Wat ik doe als ik 's avonds ongesteld wordt, is dat erbij zetten op mijn kaart (of onthouden) zodat ik dat nog weet bij mijn vruchtbare periode en volgende NOD dag. Mijn ervaring leert overigens wel dat als ik de de dag na de avond tel als dag 1 mijn cyclus mooi 28 dagen blijft... dus lijkt me de dag na de avond wel te kloppen...

Liefs, Juul
enne, laat anoniem maar zitten hoor!

Terug
Bovenaan