Toch ongi!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

Gisteren eindelijk een bloedtest laten doen in het ziekenhuis, krijg ik maandag de uitslag van.

Nu had ik vanmorgen bij het naar de wc gaan, heeele lichte bruine afscheiding. Dat is waar het bij mij vaak mee begint en dan halverwege de dag komen de duivels. Boehoehoe.

Nou ja ik laat de banner nog maar heel even staan, met heb er een hard hoofd in.

Ga me er maar bij neerleggen, heb alleen geen idee waneer mijn volgende vruchtbare dagen zijn dus.

Hoi Meid,

Jeetje, wat ontzettend k#t voor je als je echt ongesteld wordt! Misschien doordat je lichaam nu weet dat je maandag duidelijkheid hebt dat je dan toch ongesteld wordt.
maar wie weet wat het maar eenmalig bloedverlies  en krijg je maandag toch te horen dat je zwanger bent in de eerste periode van een zwangerschap kun je wat bloedverlies hebben.
Wat een stress ik zou ook niet weten wat ik zou denken. Aan de ene kant wil je je zelf beschermen voor het verdriet maar aan de andere kant wil je hart zo graag dat je zwanger bent dat je overal in geloofd, toch? Dat is bij mij altijd het geval.

Bou meid sterkte en hou je ons op de hoogte?

Veel liefs Bizu

Terug
Bovenaan