Lieve Monique,
Weet je, de ene keer als ik in een dip zit dan trek jij me er uit met je positieve verhalen dus nu ga ik dat proberen bij jou te doen!
Ok, bij ons gaat het niet zo snel als bij Nien of knuffelbeertje. Onze lichamen zijn duidelijk meer van slag door de mk en het is een cliche maar als je lichaam er niet klaar voor is dan is het ook maar beter dat het nog niet gebeurt. Ik weet zeker dat wij ook over een niet te lange tijd zwanger zijn. We steunen elkaar tot het einde EN daarna! En Monique, hoe lang zijn we nu eigenlijk bezig na de mk. We zijn nog maar een paar rondes bezig na onze vorige zwangerschap. Als iemand van ons hechte groepje dan zo snel zwanger wordt dan is het soms moeilijk om de moed er in te houden dat wij ook snel volgen maar dat moeten we wel proberen. Onze geest is helemaal klaar voor zo'n kleintje, en reken maar dat ook mijn verlangen super groot is en Robin's verlangen ook maarja, we kunnen niet meer doen dan dat we doen. We slikken tarwekiemolie en ik dan teunisbloemolie, we houden onze eisprong goed in de gaten, klussen op tijd en leven (vrij) gezond. We kunnen niet meer doen dan dat. Ook een perfect gezonde vrouw heeft per eisprong maar een kans van 20% op bevruchting dus er is echt niets mis met ons of onze mannen. We zijn al zwanger geweest dus we weten dat we niet onvruchtbaar zijn. Ik weet het, allemaal cliche's maar wel even goed om ze af en toe allemaal even te noemen. Net als jij was ik de afgelopen keer ook erger ongesteld dus ons lijf is misschien nog druk aan het reinigen voor het volgende kindje er komt, en die komt er!!!!
Ik verwacht mijn eisprong rond 14 augustus (als ik dezelfde cyclus heb als de afgelopen maand = 35 dagen) en dan heb ik 28 augustus mijn nod. Vaak word ik eerder ongesteld. Meestal al 10 dagen na mijn eisprong maar ik probeer met testen te wachten. Na die teleurstellingen van de afgelopen maanden ben ik het zat om te vroeg te testen om vervolgens toch weer een negatief resultaat te zien.
Vanmorgen had ik trouwens wat vochtafscheiding, dit heb ik normaal alleen maar met mijn eisprong maar mijn MB gaf niets aan en het kan ook helemaal nog niet dus het zal wel ergens anders aan liggen.
Trouwens, wat voor een pillen slikte je man voor de vruchtbaarheid? Misschien ga ik dat Robin ook wel aansmeren. Net wat je zegt, wij doen er alles aan dus mogen zij ook wel iets doen (behalve zaad leveren haha). Ik denk dat Robin daar ook wel voor in is. Hij kijkt zooooooooooo uit naar een kindje dat ik me elke maand weer rot voel om te zeggen dat ik ongesteld ben geworden (terwijl hij altijd heel lief reageert). Zucht, ik hoop dat ik je een beetje heb op kunnen beuren want bij me zelf lukt het nog niet echt haha. Nee hoor, het is alleen zo wisselend. Het ene moment ben ik bang dat het nooit meer gaat lukken of het een meerjarenplan wordt en het andere moment ben ik heel positief. Het zal er allemaal wel bijhoren! Wij blijven elkaar in ieder geval steunen en als je even je ei kwijt moet (een ander ei haha) dan weet je me te vinden.
Lieverd, ik spreek je snel weer en kop op! Wij gaan gewoon weer 'vrolijk' verder!
Dikke knuffel F.