Toch ook reflux?

Onze Lotte sliep tot 2 dagen geleden erg goed en was op wat krampjes na superontspannen, echt heerlijk! Het viel ons echter wel op dat ze steeds meer met haar tongetje naar buiten aan het bewegen was en meer slikte en er voeding terugkwam in haar mondje. Maar goed, alle baby's hebben in t begin wel last van enige mate van reflux, dus zo probeerde ik t een beetje weg te relativeren...

Ook komt ze steeds sneller voor een voeding en wil ze alleen bij mij of m'n man inslapen en word in haar bedje steeds na een half uurtje weer wakker, behalve wanneer ze op haar buik ligt, maar dit schijnt ook comfortabeler te zijn voor refluxkindjes... (op dr buik laten slapen durf ik eigenlijk alleen in de box, zodat ik haar in de gaten kan houden...

Wat denken jullie? Ik ga maandag toch de huisarts maar ns opzoeken...

Zo herkenbaar. Hier dus ook hetzelfde, alleen heb niet aan reflux gedacht. Eigenlijk meer dat er bij mij minder voeding in gaat zitten en dat ze daarom sneller voor en voeding komt.
Eline is ook een buikslapertje, maar durf het ook alleen in de box. Moet morgen naar het buro, maar ga ze echt niet vertellen dat ze een buikslaper is, want daar zijn ze niet blij mee.

Zal f aparte topic openen over t buikslapen...

Lotte krijgt flesvoeding, dus 'mag' niet meer hebben. Op t cb zeggen ze dus ook gewoon tja, ze mag niet meer... Meer advies dan dat hebben ze niet, maar ik ga niet voortdurend met een krijsend kind zitten. Soms lukt het 4 uren ertussen te laten zitten ipv 3, dus zo compenseer ik t maar en als ze wel wat teveel krijgt dan is t maar even zo.

Ze ligt nu weer heerlijk te slapen op haar buik in de box. Die 4 uren redden we dan prima...

Milan heeft ook last van reflux. Hij begon ook ineens heel slecht te slapen wat hij anders nooit had. En zijn voeding kwam terug en was heel onrustig. Doe nu door zijn voeding johannesbroodpitmeel en moet zeggen dat het bij hem heel goed werkt. Eten komt niet meer terug en hij slaap ook weer goed en is weer het tevreden mannetje wat hij altijd was. Zag al heel snel dat hij er baat bij had.

Daan heeft verborgen reflex, tenminste dat denken wij. Ben er mee naar de HA geweest, maar het is niet te onderzoeken!! Heb een poeder gekregen wat 1x daags (bepaalde hoeveelheid) in zijn wangetje via een spuitje naar ingeslikt moet worden. Ik heb het idee dat het helpt! Daan smakt een stuk minder!

Nexium heet het medicijn!

Hier ook heel herkenbaar. we hebben woensdag een afspraak bij de ka.Ik moet zeggen dat ik Jochem zijn melk nu meer verdik met het johannesbroodpitmeel en het de laaste dagen goed gaat. hij is ook weer een vrolijk mannetje en niet meer continu huilen. slapen gaat ook weer een stuk beter.

Hoe is het bij de huisarts gegaan? Het meer willen drinken en het vele slikken en melk in de mond klinkt me wel erg bekend in de oren. Wacht maar niet te lang.
Wij hebben ranitidine gekregen om het maagzuur te remmen..

Terug
Bovenaan