Onze Lotte sliep tot 2 dagen geleden erg goed en was op wat krampjes na superontspannen, echt heerlijk! Het viel ons echter wel op dat ze steeds meer met haar tongetje naar buiten aan het bewegen was en meer slikte en er voeding terugkwam in haar mondje. Maar goed, alle baby's hebben in t begin wel last van enige mate van reflux, dus zo probeerde ik t een beetje weg te relativeren...
Ook komt ze steeds sneller voor een voeding en wil ze alleen bij mij of m'n man inslapen en word in haar bedje steeds na een half uurtje weer wakker, behalve wanneer ze op haar buik ligt, maar dit schijnt ook comfortabeler te zijn voor refluxkindjes... (op dr buik laten slapen durf ik eigenlijk alleen in de box, zodat ik haar in de gaten kan houden...
Wat denken jullie? Ik ga maandag toch de huisarts maar ns opzoeken...
Ook komt ze steeds sneller voor een voeding en wil ze alleen bij mij of m'n man inslapen en word in haar bedje steeds na een half uurtje weer wakker, behalve wanneer ze op haar buik ligt, maar dit schijnt ook comfortabeler te zijn voor refluxkindjes... (op dr buik laten slapen durf ik eigenlijk alleen in de box, zodat ik haar in de gaten kan houden...
Wat denken jullie? Ik ga maandag toch de huisarts maar ns opzoeken...