toch pas volgende week vrijdag testen!

A

Anoniem

Guest
hoi,

ik zei dat ik zondag ging testen maar nu heb ik op babybrabbel gekeken en als je een langere cyclus hebt (wat ik sinds  ik gestopt ben  heb) kan ik pas de 22 ste zien of het raak is of niet! Dus ik moet nog even wachten helaas. aan de ene kant denk ik weer van niet  maar aan de andere kant ...... zo zit ik net als de meeste hier iedere maand. Ik hoop gewoon dat het dit keer een keer raak is ik hoophet zo.

Blijf ook voor jullie duimen natuurlijk en ik laat het zaterdag of vrijdag even weten wat het is geworden.  

hey,

ik zit een beetje in de gelijke situatie! moet ook dit weekend ongesteld worden maar heb al sinds eisprong allerlei kwaaltjes..... ben benieuwd! heb jij ergens last van?

Hoi,
Heb niet echt veel last ergens van, wel een beetje opgeblazen gevoel en af en toe misselijk maar niet constant.

Ik ben nu een week overtijd, zit nog een beetje te twijfelen of ik al zal testen, beter is denk ik om te wachten tot volgende week maar ja ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden dus misschien fiets ik  zo nog wel even naar de winkel om een test te halen hihi. maar misschien wacht ik nog even. De uitslag laat ik natuurlijk even weten.

Succes!

Terug
Bovenaan