Toch positieve test

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Vorige week maandag (20 feb.) werd ik ongesteld, ik balen natuurlijk.
Alleen duurde het nu maar 5 dagen en echt heel weinig, terwijl het vorige keer wel 11 dagen duurde waarvan 3 heel hevig.
Verder niet bij stilgestaan, maar afgelopen woensdag was ik weer thuis na de Carnaval en ik voelde me toch iets anders. Misschien ziek. Ik toch maar een test gedaan, omdat ik twijfelde vanmorgen nog één samen met mijn man.
En er verscheen een tweede streep, vrij duidelijk.
Ik had het nu echt niet meer verwacht en kan het nog niet helemaal geloven.

2 strepen.

Groetjes

Jolanda

wat super voor je geniet er lekker van en rustig aan doen want dat is het beste voor jou en je kleine.

groetjes, Maris

Gefeliciteerd meid !!!!
Geniet ervan !!!!

Groetjes Biaggi

Wauh Jolanda, wat een goed nieuws, heerlijk voor je. Gefeliciteerd. Geniet er nu maar goed van.

En nu begint maart ook vruchtbaar, laten we hopen dat het weer een hele vruchtbare maand wordt.

Super zeg.

Liefs Carina

Hoi, gefeliciteerd!!
nou dat kwam als een verrassing wat goed zeg !
lekker van gaan genieten!
liefs Elvira

wat geweldig voor je!!!
gefeliciteerd!

dus er is misschien ook nog hoop voor mij????
ik ben nl maar 2 dagen ongi geweest, die 2 dagen was ik ook ziek en had ik koorts.
ik denk dat ik maandag toch maar even ga testen......

groetjes moon

Wat een lieve reacties allemaal.

Bedankt.

Ik hoop dat het bij jullie ook snel mag gebeuren.

Groetjes

Jolanda

gefeliciteerd zeg!!
 Je zegt dat je op de 20e febr. hebt gevloeid, was dat je nod-datum of was dat eerder.
Mijn nod  is eigenlijk 9 maart, maar ik begon opeens op 1 ,maart een beetje te vloeien(dag 20), ik dacht aan innestelingsbloed, maar het hield 2,5 dag aan, terwijl het normaal toch zeker 6 dagen duurt.
En inderdaad ook veel minder dan anders. Jouw berichtje gaf me dus wel hoop en ben dus ook benieuwd of het bij jou ook eerder dan je nod was.

groetjes Zieza

Terug
Bovenaan