Toch sept mama

Op 11 oktober ben ik uitgerekend maar na overleg in het ziekenhuis hebben ze besloten me toch morgen in te leiden. Houdt in dat we voor het weekend nog onze zoon te zien krijgen.

Aan de ene kant zijn we heel erg blij dat hij gaat komen maar het is wel heel raar om zo op afspraak te gaan bevallen.

Had gelukkig gisteren wel al 2 cm ontsluiting, met een beetje geluk komen die andere 8 er ook zo makkelijk bij.

Hey Fabienna,
Spannend zeg!! Lijkt me inderdaad wel een gek gevoel om op afspraak te gaan bevallen en te weten dat je voor het weekend je kindje in je armen hebt.. Wel een leuk vooruitzicht :D
Is er een heel bijzondere reden dat je morgen al word ingeleid? ik hoop wel voor je dat alles goed is...

Rust maar lekker uit& heel veel succes morgen!!
Ik hoop voor je dat het voorspoedig mag verlopen. Prettig dat je al 2cm hebt.. Die heb je mooi binnen :D

liefs

Heel veel succes!
Ik wordt hoogst waarschijnlijk na het weekend ingeleid (15 oktober uitgerekend), dus ik word wel een oktobermama!
Ik hoop dat het een vlotte bevalling wordt en dat je snel je zoontje in je armen hebt!

MH

Hoi Fabienna,

Raar he, zeker om je je er misschien op ingesteld had nog wel even door te lopen! Vandaag je er lekker op voorbereiden en dan zou het toch heerlijk zijn om dit weekend je kleine kruimel te zien!?

Heel veel sterkte, ben net als Rosan benieuwd naar de reden van je vroege inleiding.

Als er bij mij met 41 weken nog niets is, dan word ik ook ingeleid, morgen ben ik precies 40 weken. Ik kan dus ook gaan aftellen. Al hoop ik eerlijk gezegd op een natuurlijk begin...

Morgen word ik ingeleid omdat ik de hele zwangerschap 4 keer per dag aan het overgeven ben.
Afgelopen week ben ik anderhalve kilo afgevallen en met de kleine gaat het allemaal prima maar mijn lichaam trekt het niet meer.

Dus niets heel bijzonders maar ze willen me niet een bevalling in laten gaan als ik helemaal geen energie meer heb

Pfff... wat vervelend zeg! Nou dan kan ik me ook voorstellen dat dit letterlijk een verlossing voor je zal zijn!

Heel veel succes en hopelijk knap je daarna echt snel weer op. Ik ben de eerste 14 weken goed beroerd geweest, toen was ik er al helemaal klaar mee, ik kan me voorstellen dat 9 maanden lang overgeven echt zwaar is!

Oh nee! Dat is inderdaad heel vervelend en zwaar! Ik moet er ook niet aan denken. Dat gaat dan wel ten koste van jezelf ook lijkt me. Dat is ook weer niet de bedoeling. Gelukkig doet de kleine het allemaal goed!!!

Fijn dan dat ze je niet langer laten rondlopen zo!
Sterkte met alles& veel succes ;)

Terug
Bovenaan