Toch spannend....

Nu wil ik zo graag dat het heeeel snel september wordt....
Maar nu ik sinds maandag verlof heb en net een intake heb gehad met het kraamzorgbureau moet ik zeggen dat ik toch wel een beetje nerveus begin te worden.
Al is het mijn derde kindje (en nu echt de laatste) vind ik het nu wel erg dichtbij komen. Vooral omdat ik regelmatig oefenweeen heb en harde buiken. Binnen 5 wkn zal onze kleine uk er zijn....ohhhh kan niet wachten maar oh wat spannend!!!

Aftellen maar....nog 37 nachtjes....

Hoihoi,

jaaaa... ik vind het nu ook spannend worden!! Het gaat aan de ene kant heel snel, nog maar 4,5 week! Maar wordt onderhand zó nieuwsgierig, en heb daarnaast wel weer zin om m'n eigen lijf terug te hebben (voor zover dat kan tijdens borstvoeding ;)). Buik begint aardig in de weg te zitten. Hier ook last van oefenweeën en harde buiken, vind dat zelf wel erg vroeg. Heb dat bij de 1e niet zo gehad volgens mij. Kom je een beetje aan je rust toe met 2 kids? Mijn zoontje slaapt nog tussen de middag, dus ik hoor nu ook even plat te liggen :)
hihi, nachtjes tellen klinkt nog dichterbij... nog 4 zondagjes met z'n drietjes thuis (als ik straks niet overtijd loop).
Spannend, dat onbekende weer! Succes met aftellen ;)
Groetjes,

Het is mijn eerste en begin het ook wel spannend te vinden. Nog 4,5 week als hij op tijd komt :) en nog 2 halve dagen werken en voor vandaag nog 2 uur en dan begint mijn verlof vrijdag middag om 12 uur heerlijk

heey ja het blijft spannend hoor,al is het bij mij mn 5e kindje,dat gevoel heb ik ook nog steeds,en ik word ook steeds meer nieuwsgierig van hoe ze eruit zal zien.jullie ook allemaal sterkte en succes met deze laatste weekjes

Terug
Bovenaan