Toch spontaan zwanger

Hallo allemaal, wij zijn al 8 maand aan het proberen om zwanger te worden van ons 2e kindje maar vorige maand heb ik te horen gekregen dat ik Pcos heb en de kans op een spontane zwangerschap eigenlijk erg klein was.. 1 juli hebben wij een afspraak bij de fertiliteitsarts. Maar gisterochtend werd ik wakker met het gevoel dat ik een test moest doen. En die deed ik ook en gelijk 2dikke vette strepen.. Ik vind het zo bizar ik had cyclussen van 65 dagen en nu ineens een normale.. ik ben nu 6 weken zwanger kan het nog niet echt bevatten, maar ben wel super blij..
 
gefeliciteerd dat is leuk ik weet wat je voelt en hoe spontaan dit wel kan zijn namelijk we probeerden al 4 jaar en liepen 1 jaar bij de fertiliteitsarts maar omdat we beiden gezond waren en ze maar niks konden vinden moesten we misschien toch maar eens gaan nadenken over een behandeling.Tijdens het nadenken en laatste bezoek aan de arts (4 maanden later) was ik spontaan zwanger en nu gelukkig al 8 weken wonderen bestaan en we zijn enorm blij welkom bij de club : )
 
Terug
Bovenaan