Toch stiekem een beetje ongerust...

Morgen krijg ik een groeiecho ivm zwangerschapssuiker....toch stiekem ben ik een beetje bang/nerveus dat er iets aan de hand is. Hadden jullie hier ook last van? De 20-weken echo zag er prima uit.

Groetjes
Patty

Dag Patty,

tijdens mijn zwangerschap ben ik sowieso allert op of alles weg goed is.
Beweegd hij wel voldoende en voelt het allemaal nog wel goed aan?
Pas als ik straks dat kindje in mijn handen heb en met eigen oge kan zien dat alles ok is, ben ik écht blij!
Je weet toch maar nooit, al gaan we natuurlijk van het meest positieve uit!

Groetjes en sterkte met de controle!

Patty, het is logisch dat je je zorgen maakt, zo'n extra echo doen ze niet voor niets! Maar ja, je 20 weken echo was goed, dus behalve dat het groter of kleiner zou zijn dan normaal, zal er weinig bijzonders aan de hand zijn!

Ik zou zeggen geniet ervan dat je je beeb nog even een extra keertje mag bekijken, niet iedereen heeft die "luxe"!

Sterkte en maak je niet te druk!

Liefs
Sas

hoi patty,

ik heb vorige week de groeiecho gehad en was ook best een beetje ongerust, maar alles was verder goed, ze meten het buikje, het hoofdje en het bovenbeentje, met die gegevens vullen ze een curve in en bepalen ze of hij/zij wat aan de grote kant is of juist niet.
verder hebben ze bij mij eigenlijk nergens echt gericht naar gekeken alleen nog even het hartje, maar als dat bij de 20 wkn echo goed was is dat nu ook best goed!!

bij mij lag de beeb 2,5 tot 3 wkn voor op goei, dus kan wel weer rekenen op een flinkerd!

dus ik zou ook zeggen geniet ervan dat je,je beebje nog een keer kunt bewonderen, komt best wel goed!

groetjes susanne

hallo meis,

Ik kan me best voorstellen dat je een beetje zenuwachtig bent.
Ik heb vrijdag een groeiecho gehad en ook ik was zenuwachtig. Ik was bang dat ivm mijn bloeddruk het kindje niet goed gegroeid was. Maar het tegenovergestelde was waar. Het kleintje was al ongeveer 2100 gram. ( maar daar kunnen ze nog wel eens naast zitten)
Maar het was allemaal goed!

Jij veel succes vandaag

Groetjes

Terug
Bovenaan