Toch te vroeg getest denk ik... vanmorgen negatief

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen allemaal!

Vanmorgen negatief getest, maar niet getreurd, met 1 of 2 dagen voor mijn NOD vind ik dat ik er gewoon te vroeg bij was. Over 2 of 3 dagen probeer ik het gewoon nog een keertje! De test van vandaag zegt voor mij helemaal niets, ja, alleen dat ik een beetje te ongeduldig was .... Ik hou jullie op de hoogte!

groetjes stephanie

hoi

ook ik heb zondag mijn NOD en de laatste 2 dagen echt last van ongi gevoel. aan de ene kant denk ik zou het???want ik heb net een MK gehad vorige maand en dat zou dan wel weer heeeeel snel zijn en ik reken er totaal nog niet op. aan de andere kant ben ik bang dat mocht het zo zijn het weer mis zou gaan omdat ik bij de eerste zwangerschap ook deze krampen had en dus mis ging...ik weet het het zegt niet zo veel maar toch...ik koop vandaag een test en mischien test ik morgen. ik probeer pas maandag vol te houden maar weet niet of het lukt. om idd jou eertse verhaal zo veel mogelijk te beperken, zoals te vroeg testen en dan posi testen en alsnog ongi worden...

ik hoop voor jou dat je morgen of overmogen gewoon lekker posi test hoor!! zeker na zon lange tijd dat jullie bezig zijn!! hoe voel je je verder?? al veel klachten of niet?? Buiten het ongi gevoel ( af en toe krampjes) en zere tepels heb ik nergens last van. ook helemaal niet moe! en dat had ik de vorige keer wel dus tja....afwachten maar he....

toi toi en ik duim vcoor je hoor!!!laat snel weten hoe het je vergaat??

liefs sweety

Hallo,

Ja das wel jammer hé dat de test negatief was!!!
Maar dat was best te verwachten je kunt beter een paar dagen naar je nod testen dan zou de zwangerschapshormoon al hoger kunnen zijn!!!!
Er is nog niks aan de hand hoor wie weet over een paar daagjes is het gewoon raak, hoop het voor jullie oké!!!   Ga voor jullie duimen hoor!!!

Ik heb vandaag mijn nod maar nog geen rode duivels, ga pas maandag testen hoor moet dan ook naar de frauenartz toe dus spannend, wel een beetje zeurig gevoel in mijn buik, wacht wel af en anders op naar de volgende ronde!!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy en Sweety!
Ja ik heb ook last van ongi gevoel al een paar dagen, heb ik normaal pas een uur voordat ik ongesteld wordt... Ik ben wel heel erg moe maar dat komt ook doordat ik niet kan slapen door de warmte, lig uren te woelen... M'n rechter tepel is gegroeid (echt heel raar).. Ben ook errug prikkelbaar en lange tenen maar dat kan ook weer komen doordat ik moe ben. Was eerst heel erg misselijk maar daar heb ik (bijna) geen last meer van.

spannend hoor weer frauenartz Sandy, succes! En nog geen duiveltjes das wel positief! Ik ga ook proberen te wachten tot maandag nu sweety, en dan maar hopen dat de duiveltjes weg blijven dit weekend!!!!!!!

Groetjes,
Stephanie

ONGESTELD
BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH

Ik heb er verder geen woorden meer voor..... wat een toestand!

Naja, komt goed, nieuwe ronde nieuwe kansen!

xxx stephanie

Hoi ano,

Balen zeg de rode duivels!!!! Waarom kan zwanger zijn niet makkelijker he!
heel veel sterkte, en succes met klussen maar weer!
Hopelijk nu goed!

liefs BO

Terug
Bovenaan