Toch testen?

Hallo allemaal!
Ik ben een ongeveer een half jaartje geleden gestopt met de pil en alles is voor mij dus nog erg nieuw.. mijn vriend en ik willen ontzettend graag maar hebben afgesproken dat we er niet te actief mee bezig gaan zodat we niet elke maand in de zenuwen zitten. Ik ben elke maand gewoon ongesteld geworden met de normale 5 dagen. Nu heb ik afgelopen maandag een bloeding gehad en dacht ik dat ik ongesteld was geworden maar het was niet veel en inmiddels is het alweer over. Officieel moet ik ook pas zaterdag beginnen. Nu vraag ik me toch af of ik misschien moet gaan testen of heeft dit geen zin? Het voor mij allemaal nog erg nieuw en spannend dus sta ik open voor al het advies!
 
Ik zou even wachten tot zaterdag. Als je altijd een regelmatige cyclus hebt gehad en zaterdag zou eigenlijk de dag zijn dat je ongesteld zou moeten worden zou ik pas zondag testen. Anders zou het zomaar kunnen zijn dat je negatief test terwijl je misschien toch zwanger bent! Spannend. Veel succes!
 
Het zou een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn. Qua timing past dat wel. Zoals Mali Mali zegt, nog even afwachten tot zondag. Als je wel zwanger bent zul je vanaf dan pas voldoende hormoon produceren om evt positief te testen. 
 
Terug
Bovenaan