Toch testen ?

A

Anoniem

Guest
Nog niet ongi geworden , ben nu dik week over tijd .

Ik kan er niet meer tegen die onzekerheid , het verward me . De symptomen zijn bijna over duidelijk maar zoals ik al las kan je lichaam je ook voor de gek houden . Ik twijfel zo , de arts zei wacht nog maar 10 dagen ...10 dagen , als of het niets is .
Sorry mss zeur ik wel , maar mijn tieten doen zo'n pijn het blijft de hele dag door mijn hoofd spoken wel of niet zwanger . Ik heb volgende week een verjaardag mag ik dan wel drinken want ook dan weet ik niet of ik zwanger of niet zwanger ben .
Ik ga denk ik toch een test halen en als nog testen , gewoon voor mijn eigen gevoel . Wat vinden jullie ?

Liefss

Hoi hoi,

Pfoeh 10 dagen is wel lang hoor! Wanneer heb je voor het laatst getest? Misschien kan je beter over 2 dagen testen, dan moet het hcg iig verdubbeld zijn! Anders is het zonde van het geld en ben je straks teleurgesteld terwijl je misschien wel zwanger bent!

Ik heb maandag mijn nod dus ik moet ook nog ff wachten, vreselijk want ik zou al bijna willen zeggen dat ik zwanger ben, zo zwanger voel ik me ;)
Anders doe je maandag gezellig met mij mee haha

Succes met wachten!
Xx

ik heb woensdag voor het laatst getest ..
Dus je zou indd wel zeggen dat hij nu possy zou moeten worden als ik zwanger zou zijn .

Anders als hij weer nega is wacht ik weer paar dagen het zal toch of possy moeten worden of dat ik als nog ongi word ...

Thanks .. Jij ook suc6 met wachten ;)

Liefss

Bestel die sensitest zwangerschapstest! Dan moet het in ieder geval tot het aankomt nog uitstellen. En neem dan die vroege testen. Daarmee testte ik 5 dagen voor Nod posi.

Liefs

10 dagen is wel erg lang! Pffoee.

Verjaardag... ja op zich kun je wel wat drinken, als het dan maar met mate is. Het is beter om het niet te doen. Maar mijn vk zei bij het kinderwensspreekuur, om je nu al tijdens je kinderwens alles te ontzeggen is ook zo wat. ;) Het is ook goed wanneer je positest in je handen hebt, om dan per direct je aan alle voorschriften te houden.

Maar drinken... ik zou zeggen doe wat jezelf prettig vind. Valt het op binnen de groep?

succes en ik duim voor je
liefs,

Hey,

Misschien toch nog even wachten. Bij mijn eerste kindje teste ik pas na twee weken overtijd positief. Dus waarschijnlijk is het bij iedereen anders mbt de hoogte van de HcG. Succes met wachten, ik zit nu ook op het wachtbankje en ben vier dagen overtijd dus hopelijk binnenkort beide een positieve test.

Liefs

hahaha,nou dat wachten is het ergste wat er is,....heb al denk zoveel testen gebruikt,...en zelfs toen ik zwanger was, 5 dagen ervoor,...maar je moet gewoon doen wat je gevoel zegt!En doen wat je Moet doen!!!!Ga zo met je mee hopen!
xxx Liefs nancy

Je kunt idd een test doen nu. Je bent twee dagen na de laatste test van woensdag. Het is wel vrij kort om van negatief ineens naar positief te gaan. Je zal hooguit heel licht positief testen en daar kkmt dan weer de twijfel bij kijken. Zie je de streep echt of wil je hem zien?

Hoe moeilijk het ook is, ik zou nog even wachten en misschien zondag een testje doen. Zeg ik heel overtuigend, maar zelf kan ik ook nooit wachten!

Succes meid!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan