<p>Ik ben nu voor de 3e keer zwanger en zou dolgraag thuis willen bevallen.</p><p>alleen de eerste zwangerschap verliep niet zo goed omdat de kleine niet goed groeide dus met 37.1 wk ingeleid in het ziekenhuis. De tweedde zwangerschap verliep gelukkig wel goed qua groei zeiden ze in het ziekenhuis daar deden ze extra groeiecho's om er zeker van te zijn maar toen ik in het ziekenhuis beviel met 39.6 wk zakte haar hartslag weg en waren we haar bijna kwijt met de bevalling. mijn man neeft daar best wel een trauma van opgelopen. maar omdat ik nu voor de 3e keer zwanger ben en nu 31.1 wk ben en toch echt wel twijfel om toch eens thuis te bevallen heb ik er dit keer wel een goed gevoel bij maar omdat ik eigenlijk wel het advies heb gekregen van mijn verloskundige om in het ziekenhuis te bevallen ( iets te hoge bmi, valt mee) maar voor mij dit niet goed voelt sta ik enorm in twijfel dit keer omdat de vorige bevalling best wel snel ging zal het waarschijnlijk nu nog sneller gaan en vind ik het nogal een gedoe om supersnel naar het ziekenhuis te reizen... sta dus enorm in twijfel.... </p><p>zal ik dan toch dit keer mn gevoel nagaan of wat denken jullie ???</p><p>alvast bedankt !!!! </p>