Toch vaak mis

Ik schrik er een beetje van dat het toch bij zo veel meiden mis gaat. Vind het zo vreselijk sneu voor ze.

Zelf sta ik hier eigenlijk niet bij stil dat het mij ook zou kunnen gebeuren. Het is eigenlijk ook zo van zelf sprekend he. Sta nu weer even met beide benen op de grond en ga goed genieten van dit wonder.
Ook is het zwanger worden bij ons heel snel gegaan, was net twee maanden gestopt met de pil. Als ik hier wel eens lees hoeveel moeite sommige hier voor hebben moeten doen.

Ik wordt gewoon een beetje verdrietig van dit nieuws. Meiden ik wens jullie veel sterkte hiermee.

Ps: heb morgen mijn eerste echo en ben een beetje nerveus nu.

Hoi,

Ik vind het heel lief te lezen dat je zo geraakt bent door ons verdriet....het valt ook niet mee....
Maar laat je door dit alles niet ontmoedigen hoor!! Want het gaat ook heel vaak heel erg goed!!!! Vaak blijft alleen makkelijker hangen wat niet goed gaat.

Geniet zoveel mogelijk van je zwangersschap, want echt het is het mooiste wat je kan overkomen!!! Veel plezier morgen bij je echo!!! (want we gaan er toch zeker wel vanuit dat het goed is, toch!!!!)

Liefs Carola

Aan de dames die niet meer zwanger zijn.

Ik vind t heel erg voor jullie, ik word er verdrietig van...
Ik hoop voor jullie een goede volgende zwangerschap, sterkte!

Terug
Bovenaan