toch............... vliegen de dagen om............

A

Anoniem

Guest
 Hoi allemaal.................

Heb een paar dagen niets van me laten horen, maar ik had eigenlijk ook niet zo veel te melden, vandaar.

Eigenlijk vliegen de dagen toch zo voorbij.............. vorige week had ik mijn NOD, begin van de week was ik dus ongesteld   en nu.... over 3 dagen begint mijn vruchtbare periode dus eigenlijk al weer.
De dagen van de eisprong tot de NOD vind ik wel ontzettend lang duren............ maar dat zal ook wel weer komen door de spanning!

Dus over een paar dagen is "ronde 3" begonnen en gaan we dus weer hard aan het werk, hi hi hi.

De zwangeren onder ons GEFELICITEERD, succes voor alle meiden die nu nog in spanning en onzekerheid zitten en toi toi toi en veel plezier voor iedereen die nog hard aan het werk zijn.

Doedeloe,

SUUS (35)

Hoi Suus,

Precies zoals jij het beschrijft, voel ik het ook. De dagen tussen je eisprong en je NOD duren het langst. Die twee weken lijken er wel 4. De dag van je menstruatie is (tenminste zo voel ik het) klote, want je bent telleurgesteld. Die dag erna is ook nog niet fijn, maar daarna gaat over het algemeen de tijd wel weer vlot. Ik ben er na 12 maanden wel van overtuigt dat zwanger worden toch merendeel wachten, wachten, wachten is.
Mijn klusperiode zit er nu bijna op, we nemen het wel ruim, want ik weet nooit precies wanneer mijn eisprong is. De tijd van wachten zit er weer aan te komen. Ik ga dus veel leuke dingen plannen, des te sneller gaat de tijd.
Succes weer voor deze maand!!!

Marieke.

Bedankt Suus,

Succes deze periode! Dit keer komt het vast goed...
Groetjes J

hi suus,

je hebt helemaal gelijk, vind het ook moeilijk om het los te laten. ik bedoel het niet lelijk maar er zijn een hoop vrouwen op dit forum die  volgens mij elke seconde van de dag bezig zijn met het wel of niet zwanger zijn.
we zijn nu bezig voor de derde ronde en probeer het nu een beetje van me af te zetten want als de ongi weer aanbreekt ben ik toch helemaal van slag...
daarnaast vind ik het gewoon ontzettend leuk om ff te kletsen en vooral te lezen op dit forum.
maar ja als je iets heel graag wilt dan is het ook moeilijk om er niet aan te denken.
wij zitten nu middenin de klusperiode, hi hi dus het wordt weer spannend eind van de maand.

veel suc6 deze ronde
leef met je mee

groetjes Ruby

Hoi Suus,
Ik vind de periodes wel leuk en spannend. Maar vooral het áfwachten' of je goed genoeg geklust hebt vind ikdeze keer wel erg lang duren. Maar dat komt misschien ookwel omdat we er deze ronde een goed gevoel ( voor het eerst over hebben). Vandaag zou de innestelingsdag zijn en vanmiddag had ik echt een heeeel klein beetje bloed . En ja dat geeft weer een beetje moed. Moet nog wachten tot 25 maart , maar dat is wel goed vrijdag en misschien wel een hele goede vrijdag.

Nou ik wens jou heel veel klusplezier met een heel vruchtbaar resultaat.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan