Dit is de eerste keer dat ik het hardop uitspreek (of nouja schrijf) buiten de gesprekken met mijn man natuurlijk. Wij hebben een zoontje van nu 4 en hebben HEEL LANG gezegd dat het goed was zo. Er zou geen tweede meer komen. Nu heb ik een afspraak staan om de spiraal te laten verwijderen en gaan we er toch voor. Ja veel leeftijdsverschil en ja ik ben best gespannen want na mijn zoontje een PND gehad in combinatie met angstaanvallen aangewakkerd doordat mijn zoontje een extreme huilbaby was (17 uur per dag huilen gemiddeld voor minimaal 9 maanden). En toch willen we het weer proberen. Nu ben ik ineens bang dat het niet gaat lukken. De eerste ging vrij gemakkelijk. Gestopt met de pil en de derde ronde zwanger en nooit een mk oid gehad. Hele fijne zwangerschap. Nu we besloten hebben dat we er voor gaan denk ik ineens wat als het niet meer lukt. Ik ben nu 36 en heb wel het besef dat ik "minder kans" heb. Iemand ervaringen na een spiraal, deze leeftijd of een tweede met groter leeftijdsverschil. Wij duiken in ieder geval weer in het diepe!