toch voorzichtig kwaaltjes?????????

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

het relaxte gevoel zakt nu wel weg qua buikgevoel nog nergens last van maar heb sinds gisteravond (toen nog overtuigd dat het gewoon toeval was) en nu weer enorme maagzuur en dat heb ik echt nooit alleen toen ik zwanger was. tepels zijn wel gevoelig en ik heb diaree (ook dat had ik bij 1e) maar in mijn hoofd niet het gevoel dat ik zwanger ben. dus ja zit niks anders op dan afwachten tot zondag maar dat is al bijna maar wil pas maandag evt test doen of later

moest het ff kwijt hoor

veel liefs

Hai moppie,

Gewoon lekker van je afschrijven, helpt altijd wel een beetje! Het kan natuurlijk zomaar raak zijn en die als die symptomen overeenkomen met je 1ste zwangerschap....tsja, dan wordt het extra spannend! Ik had ook voor mijn nod gevoelige tepels dus wie weet....

Ik hou je in de gaten! :) Wel knap dat je wacht tot maandag of nog later.... Succes! Ik duim alvast heeeel hard.

Liefs Lynn.

hoi moppie2012

ik ga super hard voor je duimen ...
xxxxtamara

Hey meid...

Wat spannend! Ik ga ook hard voor je duimen!
En van je afschrijven mag hier natuurlijk altijd!

Liefs Ram24

hey meiden,

bedankt voor de reacties.
ik ga maandag naar de efteling met vriendin die weet dat we bezig zijn dus ja denk dan wel ff testen voor ik ga haha zou extra leuk dag zijn met positieve test haha
en met negatieve test gaan we gewoon volgende ronde in

gister met mijn man gepraat en allebei geen zin in dwangmatig zwangerworden tot nu toe zien we wel als het heel lang gaat duren dan kunnen we altijd nog zo gaan doen ;)

veel liefs

hey daisy en ja mama

die laatste dagen duren langer dan de hele cyclus haha begin nu toch wel zenuwachtig te worden heb het ook zo stervens koud de hele tijd brrrrr straks naar bed en wakker worden op zondag haha

ene ik duim ook voor jullie allemaal hoor

Terug
Bovenaan