Toch vreemd

A

Anoniem

Guest
Afgelopen vrijdag werd ik ongesteld na een cyclus van 29 dagen. Tot zover een heel keurig verhaal, netjes op tijd een menstruatie. Echter: weinig bloedverlies en dat maar 1 dag... Nu sinds gisteren dus helemaal niets... Niks geen kwaaltjes. Tja, ik vind het toch vreemd. Mag je het een menstruatie noemen wanneer het bloedverlies zo minimaal is?
Kortom, onzekerheid ten top. We willen het zo graag dat je al gauw wilt denken dat je zwanger bent en dan helpen dit soort menstruaties niet mee... :-(

Moest het even kwijt...

Liefs Sabien

ik snap wat je bedoeld!!
hier hetzelfde.
ik zou het niet meer weten.
mischien speelt ons lichaam een spelletje met ons...

Hoi Sabien,

Vervelend zeg! Het zou best kunnen dat je gewoon zwanger bent hoor.......... heb je al een test gedaan?

Groetjes

Succes met de onzekerheid...
Je lichaam kan je weleens flink voor de gek houden, maar misschien ook niet.. :)

@ famke1980: ik las net je topic, inderdaad soortgelijk, al zijn wij nog niet zo lang bezig. Heb eigenlijk altijd een strakke cyclus gehad, zonder de pil.
Ga dan toch maar testen denk ik. Morgen maar eens halen.

Hai Sabien,

Wat vervelend zeg!! Die onzekerheid wordt zo wel erg groot! Tja....het vrouwelijk lichaam kan af en toe heel raar doen....Als ik jou was zou ik toch even een zwangerschapstest doen...zo'n korte menstruatie is wel raar en het is dan ook niet uitgesloten dat je toch zwanger bent. Ik duim voor je!!

Succes! Liefs Lynn.

Heb een test gedaan maar die geeft negatief aan. Het zal dus toch een menstruatie zijn geweest maar dan heel licht en kort. Op naar de volgende ronde maar weer.

Terug
Bovenaan