Toch wat extra controle...

Even vertellen dat ik a.s dinsdag een extra groei echo krijg. Heb niet zo'n grote buik (ben zelf ook niet fors) maar ze willen het even controleren want het babytje groeit wel maar is waarschijnlijk aan kleine kant of ja ik heb heel weinig vruchtwater.
Niets verontrustend nog dus, voel mij verder wel goed en voel ons babytje Héél goed bewegen. Reageert gelijk als je m'n buik aan raakt en ziet het soms gewoon op mijn buik liggen. Kunnen jullie dat ook zo duidelijk zien. Als het trapt zie je ook echt het voetje/hakje. Als ik in bed lig beweegt het soms zo hard dat ik gewoon lig te schudden (sterk overdreven maar zo voelt het) Herkennen jullie dit gevoel?
Nou dinsdag maar even af wachten maar verwacht eigenlijk geen gekke dingen want bij mijn vorige zwangerschap heb ik het ook gehad alleen veel eerder dan nu. En ons zoontje woog bij z'n geboorte 3240gr en 49cm lang, dus gewoon.

Nou dat was even van mijn verhaal.....

Gelukkig dat je jezelf niet gek laat maken door een kleine buik, het wil idd niets zeggen. Bij mij 1e ben k ook voor een groeiecho geweest omdat hij zo groot leek. Nou hij woog uiteindelijk 3330 gr en was 53 cm lang. Dus het wil gewoon niets zeggen! Laat je niet gek maken en succes met je echo! Kun je weer ff lekker kijken naar je kindje!

Ik herken het gevoel van het schudden van je lijf na een beweging van je kindje. Niet bij deze zwangerschap, k weet niet hoe het komt, maar bij de eerste zag je het idd gewoon golven haha!

Liefs

Terug
Bovenaan