toch weer de rode duivels

A

Anoniem

Guest
tja bijna 2 weken overtijd, dus weer een beetje hoop, maar het was toch niet zoals we graag zouden willen.
vanmorgen ben ik weer ongi geworden.
ik weet dat ik niet heb gereageerd, dit heb ik bewust gedaan,
bij deze
zwangeren gefeliciteerd,
niet zwangeren succes,
twijfelaars: ook succes met afwachten

zelf hou ik hier even op, dit was de laatste ronde, voordat we het zwanger worden een half jaar of langer op zouden schuiven.
dus bij deze misschien tot ziens.
dikke knuffel voor iedereen die me heeft gesteund, en ook voor de rest natuurlijk
en onthoud
altijd proberen te blijven lachen

achhhhh fiepke

wat jammer joh!! had ook beetje hoop...je hoort toch best vaak dat er meteen na een MK weer zwanger zijn, dus ik hoopte jij ook..( ik ben zelf daar een voorbeeld van)
helaas joh!! Ik wens je heel veel succes met alles wat je gaat doen en mochten jullie weer gaan proberen voor een kleine mischien zien we je dan hier weer terug?? Ik zit nu op maart forum maar lees altijd hier mee dus wie weet zie ik je nog!!

alle geluk van de wereld meid en kop op!! koppie hoog en veel sterkte!!

liefs sweety (6w5d zw)

He meisie

Ik hoop dat je geniet van alles wat er gaat komen en wat jullie samen gaan doen. Geniet vooral van je huwlijksdag want dat is naast het kinderen krijgen de belangrijkste dag van het leven.

Ik wil jou bedanken voor alle steun die me gaf na mijn bbz. Ik hoop dat jou het beste wat je ook maar wenst over komt.

Veel liefs berna

hoi fiepke.

ja als je twee week overtijd bent geeft het je weer hoop in dit geval valse hoop.
ik wou je bij deze veel geluk en liefde wensen , en zoals mijn vorganger al zei je huwelijks dag is ook een hele bijzondere dag van je leven.

kus knuf jb

Hoi Fiepke,
Wat erg zeg, duimen heeft niet geholpen helaas.
Wens je veel geluk in de toekomst en

Knufffffffffffffffff!!!!

hey fiepke,,
die rotduivels ook....
had voor je geduimd het was jullie zo gegund, maar misschien heeft moeder natuur toch besloten jullie eerst de kans te geven hetgeen op te bouwen waar jullie nu mee bezig willen zijn
persoonlijk heb ik niet lang van je kunnen genieten op het forum maar heb toch eigenlijk met je meegeleefd
vind het jammer nu afscheid van je te moeten nemen maar wens jouw en je hubbie heel veel succes met jullie plannen en hoop dat er ook binnenkort gezinsuitbreiding komt
alle goeds en heeeeel veeeel liefs van tamaar

he fiebke!!

heel veel succes het aankomende halfjaar!! vind het knap dat je het nu dan zo even een half jaar aan de kant kan schuiven!! heel veel plezier op je trouwdag!! en tot laterzz! kus kus

fiepke,

he bah! al het wachten en hopen voor niks geweest

je neemt nu een tijdje rust voor andere dingen, ik hoop dat het je goed doet, en je straks goed nieuws kunt brengen

liefs sas

Terug
Bovenaan