Toch weer de spanning....

A

Anoniem

Guest
Hey meiden.

De afgelopen maanden eigenlijk wel heel relaxed geweest hier, maar nu neemt toch de spanning weer dubbel en dwars toe!

Ik had afgelopen dinsdag mijn ei moeten hebben, maar afgelopen zaterdag had ik erg veel slijm en krampen, dus dacht aan een (voor mijn doen) heftige eisprong. Dat zou dus 4 dagen later zijn geweest dan mijn berekening.
Eigenlijk sinds gisteren draaiierig en ongeveer een half uurtje na mijn eten vanmiddag ineens misselijk en echt duizelig. Voelde me wit wegtrekken en zag alles zwart. Gelukkig niet flauw gevallen! Dit hield ongeveer een uurtje aan. Net thuis en even een glas melk gedronken en weer misselijk. Ik heb wel gewoon trek als normaal, maar ben toch ook weeïg van binnen. Mijn ontlasting is ook anders, dunner dan normaal, terwijl ik er nooit problemen mee heb, behalve bij buikgriep. Ook sinds gisteren erg gevoelige tepels en last van mijn onderrug, maar dat laatste is sinds afgelopen zaterdag zo.

Je begrijpt mijn twijfel..... is het zaterdag dan wel mijn ei geweest of was het toch heel stiekem een innesteling?? Durf het bijna niet op te schrijven, hoor! Ik heb vaker wel wat gevoelt en ben daarbij flink door mijn lichaam in de zeik genomen, maar zoveel als nu heb ik nog nooit getwijfeld.
Of zou het gewoon de moeheid zijn van het einde schooljaar?

Dacht de komende dagen goed door te komen, maar nu duurt een week toch wel erg lang! Tot woensdag wachten om te testen! Wordt toch waarschijnlijk dinsdagavond, dan is mijn vriend er ook bij.

Ik ga heel hard voor mezelf duimen, want als ik me nu in de zeik laat nemen door mijn lichaam, geloof ik het nooit meer! Dan doet mijn lichaam dit keer wel erg zijn best!

Liefs Daisy

oooo daycey ik hoop echt zo voor je dat je lichaam niet weer 1 of ander raar spelletje met je aan het spelen is, maar dat het gewoon raak ik deze ronde!! mijn duimen draaien volle toeren voor je en hopelijk heb je volgende week goed nieuws te melden!!

Jeetje meid wat gebeurt er allemaal....... Zal het dan nu eindelijk zover zijn! Spannend spannend!

en wat betreft dat slijm..... Ik kwam er vorige keer met de metingen achter dat mijn slijm ook pas na mijn eisprong kwam dus wie weet :)

ik duim heeeeeel hard met je mee!

jeetje het klinkt allemaal wel alsof er echt iets aan het gebeuren is ;) Ik duim heeeeeeel hard voor je meid en ik wens je heel veel succes toe want het is je echt ZO gegund!!! xxx

Hey meid je maakt het wel spannend! Maar... Een innesteling, kan je die voelen? Heb altijd gelezen dat dat niet 'kan'. Zet t even tussen haakjes want er 'kan' wel meer niet... Hoe dan ook hoop ik dat je een dezer maanden zwanger raakt, met of zonder ivf! Jullie hebben t zo verdiend!!! Sterkte en wie weet!!

Hey meid!

Mij klinkt het als een eisprong in mijn oren-:)
Ik had door de clomid ook zo'n verschrikkelijke buikpijn en dat bleek een super ei! Ze zeggen inderdaad dat je meeste slijm na je ei komt.
Ik zou iets langer wachten met testen, toch echt tot volgend weekend....duurt nog lang he.... Maar om teleurstellingen te voorkomen...

En, ik voelde ook meteen al vanalles na mijn eisprong/bevruchting.....de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Kop op Dais!!!
Ik hou je in de gaten-:)

Liefs x

Ik duim voor je, spannend toch altijd he, ik zit ook op die wachtbank. Ik zou even wachten met testen tenzij je een hele regelmatige cyclus hebt.
groetjes,
Elise

Terug
Bovenaan