Toch weer een lichtpuntje....

Hoi meiden, vanmorgen het ziekenhuis gebeld om mede te delen dat de 2e IVF mislukt is. Ze stelden voor om meteen te starten met de voorbereiding voor de terugplaatsing van de cryo's, dat vonden wij een goed plan, want we zijn er klaar voor en aangezien er geen hormonen aan te pas komen, is het ook een stuk makkelijker.

Vanaf as. vrijdag moet ik 4 dagen met 2e urine bewaren en maandag moeten wij daarmee naar het ziekenhuis, ze gaan dan echo-en en bepalen wanneer de terugplaatsing van de cryo's gaat plaatsvinden. We weten dat we niet zoveel hoop moeten hebben dat dat gaan lukken, maar toch, we kijken er toch naar uit.

Is er iemand op dit forum die ervaringen heeft met de terugplaatsing van cryo's, of ervaringen weet van iemand anders?

Tot horens!

Heel veel liefs van Pleun

Hoi Pleun,

Ik heb zelf 2 cryo tp's gehad;
Ik moest 3x op een dag urine sparen en dan de 3e dag naar zkhs bloed prikken + echo. Ik had helaas niet iedere maand een eisprong..

De 1e cryo tp ging prima! Toen had ik wel een eisprong (en een hele goeie zelfs want ik hoefde geen pregnyl te spuiten) en is de cryo terug geplaatst. Gaat hetzelfde te werk als tijdens de ivf. Dus heb je al keer meegemaakt!

De 2e cryo tp was minder; want die moest ik toch onder invloed van hormonen doen (omdat ik die verdomde eisprong 2 maanden niet had gehad) deze ging ook mis..

Mijn laatste cryo-poging ging ook weer voorbeeldig (2 jaar later!!) dit keer netjes eigen eisprong en weer geen pregnyl hoeven te spuiten. Maar de (laatste) cryo overleefde het ontdooien niet...  Dus toen hadden we ipv een tp; lege handen en voor ons gevoel een gemiste kans..

Hopelijk heb ik wat vragen van je beantwoord zo! En anders stel je maar hoor!!

Groetjes Mascha

Hoi lieverd,

Toch weer een super lichtpuntje! Wat fijn dat je al zo snel de cryo tp kan hebben. Nou, ik hoop echt dat dit jullie super nieuws gaat brengen hoor!
Ik ga weer volop duimen voor jullie!

Dikke knuffel, Ibbeltje

HOi Pleun,

Dat klinkt super!!! Ow wat zou het gaaf zijn als het hier toch nog mee mag lukken!!
Ik ga duimen draaien en kaarsjes branden.

Veel succes!!!
liefs,
mama Peet

Hé Pleun,

Ik lees van onder naar boven en zie net het antwoord in je bericht op mijn gestelde vraag!!! Goed nieuws dus voor zover...
Ik ga duimen, duimen en nog eens duimen!!! Ik laat de dozen wel lekker voor wat ze zijn! 't Is toch te mooi weer om binnen te zijn.

Knuffel
Scorpy

Terug
Bovenaan