Toch weer even rust...

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

De afgelopen periode is erg zenuwslopend voor mij geweest. Zeker nu we de beslissing tot ivf hebben genomen, merk ik dat ik echt even rust nodig heb. De komende paar weken (ws weer tot vlak voor mijn nod...) zal ik hier weer flink minder aanwezig zijn.
Ik (wij) moet even alles laten bezinken, zeker nu ik een vreemde ongi achter de rug heb.
Gistermiddag ineens ontzettend veel krampen. Op de wc hoorde ik een kleine plons en ben door de hoeveelheid bloed maar even blijven zitten. Meteen daarna waren de krampen over. Wil niet meteen zeggen dat het een vroege miskraam is geweest (wel de dag daarvoor positief getest!), maar vreemd vind ik het allemaal wel.
De arts die ik net belde zei dat ze niet achteraf kunnen beredeneren dat het een vroege miskraam is geweest, maar dat het mogelijk zo zo kunnen zijn. Nu belde ik ook niet voor advies, maar wel om het ziekenhuis op de hoogte te stellen van mjn vreemde ongi.

Komende cyclus ook even niets, dus een mooie gelegenheid om me hier weer even wat terug te trekken. Meestal lukt dat maar even, maar ik merk dat als het weer beter gaat, ik vanzelf weer de neiging heb om hier vaker te komen kijken.

Nu even tijd om alles op een rijtje te zetten, nu we de stap naar ivf hebben gemaakt, komt het eindstation wel heel dichtbij!

Meiden, heel veel succes deze cyclus! Zeker voor de meiden die nog in onzekerheid zitten. En alvast gefeliciteerd voor de meiden die positief gaan testen komende weken!

Liefs Daisy

Lieve Daisy,

Begrijp heel goed dat je (weer) even pas op de plaats doet, het is verdorrie ook niet niks geweest, je afgelopen cyclus! Jeetje meid....zou het dan echt een vroege miskraam zijn geweest? Dat verklaart waarschijnlijk wel die positieve testen???? Wat vreselijk zeg, die onduidelijkheid!

Ik wens jullie heel veel sterkte in de aanloop naar het IVF traject en ik hoop dat jullie de volgende cyclus kunnen beginnen, dat zal er mentaal en lichamelijk ook niet om liegen maar houd jullie doel voor ogen en ik weet zeker dat dit traject jullie een wondertje gaat brengen!!

Sterkte lieverd en ik hou je in de gaten hoor! ;-)

Liefs en een dikke knuffel Lynn.

hEY Lieve lieve daisy,

Ik snap helemaal dat je even een beetje afstand wilt nemen van hier. Het is fijn om lief en leed te delen, maar hierdoor ben je er wel 100X meer mee bezig dan je zou willen.

Een rustperiode voo je is denk ik het beste wat je kunt doen. Het is niet niks die medische molen waar je doorheen gaat. Ik kan me er niks bij voorstellen, maar vermoed dat het zoveel zwaarder is dan ik denk!!!!

Heeeeeel veeeel sterkte en succes met de ivf.
We zien je wel weer verschijnen!

Liefs en een dikke knuffel

Meid wat een onzekerheid heb je toch gehad de afgelopen weken! Hoop en gun het je zo van harte dat je snel zwanger mag zijn!! Neem de komende weken de tijd voor jezelf en uiteraard voor jullie samen om dit allemaal te verwerken.Hopenlijk kunnen jullie daarna weer met frisse moed aan de ivf beginnen!!

Heel veel succes en dat er maar snel een klein wondertje mag komen!

liefs..

Hey meis,

Wat goed dat je even afstand neemt... Het is een zware tijd voor jullie geweest en vooral veel onzekerheid!
En misschien toch een vroege miskraam? Is niet niks wat jullie achter de rug hebben!

Afstand doen is altijd even goed, samen met je mannetje bijkomen.... En dat jullie straks weer de energie hebben voor de IVF.
Ik weet niet hoe het is wat jullie meemaken maar ik kan heel goed begrijpen en indenken dat het erg zwaar is!

Ik hoop dat je je rust een beetje kan vinden!

Sterkte meis en tot snel!
Ik hoop echt dat jullie wondertje snel komt! Ik gun het je/ jullie!

Liefs Ram24

Lieve Daisy,

Gelijk heb je hoor, hopelijk kun je even helemaal tot rust komen. Wat een spannende periode hebben jullie achter de rug. Ik was al gespannen voor je, laat staan hoe jij je voelde. Ik vind het heel moedig dat jullie de keuze voor ivf hebben gemaakt.

Sterkte voor nu en hopelijk tot snel!

Liefs Mamamijn

Lieverd, wat heftig allemaal. Goed dat je even je rust pakt, mentaal voorbereiden op de stap die komen gaat. Heel veel sterkte, meis!

Liefs xx

Hey meis! Heel veel sterkte ook vanaf hier! Ik geef je groot gelijk dat je even rust van hier neemt. Al weet ik uit eigen ervaring dat dat ook nog wel is moeilijk kan worden.
Meis, probeer je rust te vinden en als je ons nodig hebt.. We zijn er!

Liefs

Terug
Bovenaan