A
Anoniem
Guest
Vorige week heb ik een groeiecho gehad. Hierop was te zien dat de kleine al helemaal was ingedaald in het kleine bekken. Ze lag voor de echo al een hele tijd met haar hoofd naar beneden, haar rug rechts en haar benen links. Ruim een week voor de echo is ze waarschijnlijk al ingedaald omdat haar hoofd toen niet meer te voelen was. Sinds ze was ingedaald had ik ook een continue druk op mijn schaambeen, wat erg vervelend aanvoelde... Ik kreeg toen te horen dat ze zo wel zou blijven liggen omdat het erg moeilijk is nog te draaien als ze eenmaal helemaal is ingedaald.
Vanmorgen toen ik wakker werd voelde mijn buik heel anders aan. Ik heb lang gevoeld en ik weet het zeker, ze is gekeerd! Haar rug ligt boven, haar hoofd ligt rechts en haar benen links. Ook de druk op mijn schaambeen is weg...
Ik heb gehoord dat het vaker gebeurd dat baby's toch alsnog weer draaien. Wel jammer, want ze lag er zo mooi voor!
Ik ben benieuwd wanneer ze weer haar start positie zal gaan aannemen. In een boekje las ik dat ze meestal wel weer snel goed gaan liggen, maarja, je weet het nooit.
Heeft iemand dit ook gehad? Hoe lang duurde het voor de baby weer goed ging liggen?
Groetjes Cathelijne
Vanmorgen toen ik wakker werd voelde mijn buik heel anders aan. Ik heb lang gevoeld en ik weet het zeker, ze is gekeerd! Haar rug ligt boven, haar hoofd ligt rechts en haar benen links. Ook de druk op mijn schaambeen is weg...
Ik heb gehoord dat het vaker gebeurd dat baby's toch alsnog weer draaien. Wel jammer, want ze lag er zo mooi voor!
Ik ben benieuwd wanneer ze weer haar start positie zal gaan aannemen. In een boekje las ik dat ze meestal wel weer snel goed gaan liggen, maarja, je weet het nooit.
Heeft iemand dit ook gehad? Hoe lang duurde het voor de baby weer goed ging liggen?
Groetjes Cathelijne