Toch weer hoop!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!
Vanmiddag hebben wij weer een beetje hoop gekregen,het zag er niet al te best voor ons uit omdat mijn man geen goede(zo goed als dode) zaadcellen produceerde bleek uit onderzoek. Maar er zijn toch een enkele redelijke gevonden en er is dus nog hoop.
Hij moet nu nog een keer een potje vullen en aan de hand daarvan wordt besloten of het ivf icsi met of zonder mesa/tese(operatief zaadcellen weghalen) gaat gebeuren.
We zijn erg opgelucht dat er nog mogelijkheden zijn voor ons en gaan vol goede moed verder!
gr. petra

Hi Petra!!

Doet me goed je weer te horen!!!
Ik ben blij voor je met dit nieuws....wie weet kunnen ze nu inderdaad de toch nog levende cellen (ook al zijn t er weinig, 1tje is al genoeg om zwanger van te raken he!!) eruit te halen en via ivf bij jou te plaatsten.....
Oh ik hoop t zo voor je.....
Wanneer moet je weer het potje inleveren?? En wanneer krijg je dan meer te horen???

Ik duim ontzetten voor jullie!!!

Dikke knuffel Flower

Hi Petra,

Wat een goed nieuws zeg ben echt blij voor je want ik gun het je echt!

Wat is ook alweer isci, wat doen ze dan?

Wanneer gaat de test met het zaad nu gebeuren en wanneer weet je wat ze gaan doen??

succes hoor!

liefs; Chili x

dank jullie wel!!
over een week mag mijn man weer een potje inleveren en 8 februari krijgen we te horen hoe en wat. icsi houdt in dat de bevruchting buiten het lichaam plaatsvindt en dat dan de bevruchte eicel dan teruggeplaatst wordt.wel een beetje klinisch maar ja als het niet anders kan...
even wachten weer dus.
gr. petra

Hoi Petra,

Wat maakt het uit dat het nu klinisch zou gebeuren ja toch als het er maar van mag komen daar gaat het toch om en de mogelijkheid is er dus gebruik hem zou ik zo zeggen!

Nogmaals heeeeeel veel succes en krijg je nu eerst die zaaduislag te horen of nemen ze nu meteen van dit nieuwe potje wat zaadjes????? vriezen ze dit dan in want jij moet dan natuurlijk wel je eitje hebben heeeel gepuzzel maar ja ieder zijn vak zo zie je maar wat fijn het is dat dit allemaal mogelijk is.

Nogmaals succes!

Chili x

idd.we zijn blij dat die mogelijkheden bestaan!in principe krijgen we eerst de uitslag,maar hij had het idd ook over cryo(invriezen van zaadjes) dus wie weet kunnen we dan direct beginnen bij mijn eerstvolgende cyclus.

Wat fijn voor jullie dat er weer hoop is, Petra! Ik gun het jullie ook zo!!!!
Ik wist niet dat ze mesa/tesa ook hier in Nederland doen??

Veel succes in deze spannende tijden!

Liefs, Inge

he inge ,idd. ik begreep vd gyn dat ze het in nijmegen en rotterdam doen,maar daar is een wachtlijst dus w.s wordt het wel buiten nederland in gent(belgie)daar schijn je eerder aan de beurt te zijn.

Terug
Bovenaan