toch weer hoop

A

Anoniem

Guest
Hey lieve Meiden,

Afgelopen vrijdag was het 1 week na de terugplaatsing van onze 2 mooie embryo,s toen ik bij de toiletgang een beetje bruine afscheiding heb ontdekt. Drama............!!!!
Ik dacht echt dat het weer voorbij was, onze vorige ICSI behandeling, de 2de keer, is zo ook geeindigt. Maar toen had ik de eerste dag wat bruine afscheiding en de dag erna was het al echt rood. Het was echt mis.
Nu heb ik nog steeds iets bruine afscheiding en het zet niet door..................ben nog steeds heel bang dat het mis gaat, maar heb toch nog wat meer hoop dan afgelopen vrijdag. Morgen bel ik het ziekenhuis, misschien hebben ze nog een tip.....volgende week zondag kan ik testen.
Wat een lange tijd nog. We moeten maar afwachten, meer kunnen we niet doen.
Ik wens iedereen heel veel sterkte in de wachtweken, watn volgens mij is dit het ergste van de hele behandeling.
Zijn er nog meer mensen die een tussentijdse bloeding heeft gehad en waar het wel bij goed is gegaan?
Groetjes wilma

hoi hoi meis

jeetje wat een onzekerheid probeer alsjeblieft rustig te blijven hoe moeilijk dat ook is en hoop dat dit je een beetje hoop kan geven.

mijn vriendin heeft ook icsi gedaan eerste ging ook mis en bij de 2e kreeg ze ook een bloeding tussendoor al heel erg snel maar ondanks dat is het toch goed gegaan en is ze bevallnen van een zontje dus het hoeft niets te zeggen.
bij jou zet het niet door dus denk ik dat dat een goed teken is

ik ga heel hard voor je duimen dat het goed blijft gaan.

meisje heel veel sterkte in deze zware tijd want dat is het gewoon.

hou je ons op de hoogte?

liefs annieka

Terug
Bovenaan