toch weer mis, ik haat mn lichaam

A

Anoniem

Guest
Meiden,
Ik moet helaas weer afscheid nemen van het zwanger zijn.
Mijn echo afgelopen vrijdag was dus toch niet goed. Ondanks alle zwangerschapsverschijnselen zat er geen vruchtje meer in mijn baarmoeder. Wel nog wat vocht en de gyn gaat nu verder proberen uit te zoeken wat er nu in vredesnaam weer is misgegaan. Waarschijnlijk is het toch bij die bloeding in het begin al mis geweest, al zag de 1e echo er goed uit. We staan een beetje voor een raadsel en omdat ik verder geen bloedverlies heb gehad en nog steeds van alles voel, is het allemaal moeilijk te bevatten. Zo ben je zwanger en zo niet meer..... Mn bloedwaarden waren ook negatief, dus ondanks dat ik nog steeds wat verschijnselen heb, waarschijnlijk nawerking van de hormomen, geen enkele hoop op een goede afloop meer. Het is echt keihard dit.
2 miskramen in 2 maanden.... wat een ***lichaam heb ik toch!!!!

ik vond het in ieder geval heel fijn om hier te schrijven de afgelopen weken en wens jullie allemaal een hele fijne en mooie zwangerschap. Als ik het op kan brengen zal ik af en toe nog wel kijken hoe het met jullie gaat.

Liefs van een hele verdrietige Daan

Hoi Daan,
Wil jullie heel erg veel sterkte
wensen,vindt het   heel erg voor je.

Gr Es

Hoi Daan,
Ik heb op je verhaal gereageerd op de zwanger worden forum.
Groetjes Jeanette

Hey Daan

Wat vervelend dat je lichaam je zo in de steek laat.. nog voor je ervan kan gaan genieten is het alweer over!

Ik hoop dat je snel weer zwanger zult worden en dit snel kan vergeten!!
Praten lucht op, dus schrijf maar flink van je af!!

Sterkte meid!

liefs, grover

p.s.. elke keer dat ik zo'n verhaal lees krijg ik meer twijfels of het bij mij wel goed zal gaan... ( ben nu 5 wk) hoop natuurlijk van wel, maar ik merk dat het dus niet zo vanzelfspreken is als dat je altijd denkt...

Lieve Daan,

Ik zit met tranen in mijn ogen dit berichtje te lezen, wat kan een lichaam je toch voor de gek houden zeg!

Ik hoop dat jullie dit verdrietige bericht verwerken en dan toch uit gaan van het positieve....Ik denk aan jullie en zal(ik weet niet of het werkt maar het kan geen kwaad) wat zwangerschapshormonen jullie kant op sturen.

Heel veel sterkte

Groetjes Odette

Hoi Daan,

Ik kan me niet indenken hoe ontzettend klote, verdrietig en teleurgesteld je jezelf nu zal voelen. Het vertrouwen in je eigen lichaam is weg en dat is ook een rot gevoel! Ik hoop dat je het een plekje kan geven en dat je toch weer het vertrouwen in je eigen lichaam krijgt.

Groetjes Paula

bedankt voor jullie ontzettend lieve berichtjes. Ik zit ze met tranen in mn ogen te lezen. Op een of andere manier begrijpen jullie toch het beste hoe ik me voel, hoe erg de mensen in mn omgeving ook met mij en mn partner meeleven.
Het nieuws is nu een paar dagen oud, maar ik kan nog steeds ineens in huilen uitbarsten. Zit nu op mn werk, maar eigenlijk alleen maar verdwaasd rond te kijken.
Heb idd geen enkel vertrouwen in mn lichaam meer, al zegt mn verstand dat het vast ooit allemaal wel weer goed zal komen. Ik hoop het zo...ik wil ook zo graag dat wondertje in mn buik voldragen in plaats van na een paar weken wéér verliezen......
Mn lichaam geeft nog steeds rare signalen, mn borsten doen nog steeds zeer en mn buik ook. Maar heb totaal geen teken van verder bloedverlies of wat dan ook. Gelukkig mag ik volgende week maandag weer naar de gyn. Hopelijk dan weer wat antwoorden.

In ieder geval heel erg bedankt voor jullie medeleven en ik wens jullie allen de beste zwangerschap van de wereld.

Liefs,
Daan

Terug
Bovenaan