Toch weer miskraam

<p>Hoii iedereen,</p><p>Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger. Hiervoor een miskraam gehad dus deze zwangerschap maakt het heel erg eng en spannend.</p><p>Nu ben ik net de wc geweest en heb eindelijk na 1.5 me ontlasting kwijt gekund. Alleen nu zat er dus een heel klein beetje bloed en slijm bij. </p><p>Gaat dit weer een miskraam worden of kan het komen doordat de ontlasting zo hard was.</p><p>Groetjes</p>

Ik heb dat ook soms bij de ontlasting en ik ben  nu zwanger.. (trouwens ook direct na een miskraam van bijna 6 weken en ik was in het begin ook super nerveus)
Ik snap dat je je druk maakt maar als ik je verhaal zo lees lijkt het door de ontlasting te komen.

Ik heb precies hetzelfde gehad. Vanaf 4 weken tot 13 weken bij elke grote toiletbezoek bloed verloren. Maakte me ook zorgen, vooral bij grote hoeveelheden. Ik ben nu 28 weken zwanger en gelukkig geen last meer!

Even vraagje
Ik heb vorige week zaterdag een bloedong gehad wat een miskraam was. Ik was ong 5weken zwanger. Kan het dat ik nu al een eisprong heb? Heb geen slijm maar wel ene beetje het gevoel of is dat pas na 2weken vanaf dat de miskraam begon?

Dank jullie wel allemaal voor de reactie. Heb gelukkig niks gehad qua bloedverlies.

Angelx klote dat je miskraam gehad heb. This echt verschrikkelijk als.dat gebeurd. Ik denk niet dat je al je eisprong heb, maar zeker weten doe ik het natiurlijk niet. Veel sterkte

Terug
Bovenaan