Toch weer naar het ziekenhuis

Hallo meiden.

Na weer een paar dagen met stress, waardoor ik dus te veel schommel met mijn suikers hebben mijn diabetes verpleegkundige en internist besloten om me toch een paar dagen te willen opnemen in het ziekenhuis.

Gister was ik op een verjaardag bij een broer van mijn vriend. En dat is op een flinke ramp uitgelopen.
Ik was met mijn vriend zijn stiefmoeder in gesprek over het dochtertje van mijn vriend uit een eerder huwelijk, zij is nu 6 jaar.
Haar moeder is een achtbaan fanaat en gaat vaak met vrienden naar pretparken en dan wordt de kleine bij oma gedumpt. En ze heeft een slecht gebit en is dus nog nooit naar de tandarts geweest. Dus ik zeg, op dit gebied vind ik haar een slechte moeder en toen kreeg ik toch een grote mond. Ik ben zo'n beetje de enige, op mijn vriend na, die het opneemt voor celine. Ik geefom haar alsof ze mijn kind is.
Mijn suikers gingen gelijk weer omhoog.

Ligt het aan mij of ben ik onredelijk?
Of heb ik toch ook een beetje gelijk?

Liefs Mariska
 
Moeilijke situatie hoor en helemaal vervelend dat je nu opgenomen moet worden in het ziekenhuis. Ik kan het heel goed begrijpen dat je voor haar opkomt ze is nog te jong om voor zichzelf op te komen. Gelukkig heeft ze mensen om zich heen zoals jij die veel om haar geven. Helaas kan je vriends stiefmoeder blijkbaar geen kritiek verdragen op haar ex-schoondochter. Misschien kan je vriend haar een keer naar de tandarts brengen? Het is ook zijn dochtertje..of heeft hij geen rechten? Probeer je rustig te houden en nu aan jezelf en de kleine te denken zodat je suikers snel weer op pijl komen en blijven. Heel veel suc6
 
Dat was eigenlijk ook mijn eerste gedachte, waarom gaat papa zelf niet met zijn meisje naar de tandarts? Ik kan niet oordelen verder hoe de moeder is. En een buitenstaander kan denk ik de situatie niet eerlijk beoordelen. Alleen dat je nu echt ook om jezelf moet denken en die kleine in je buik!

Succes in het ziekenhuis!
 
Terug
Bovenaan