toch weer ongi

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ben vanmorgen toch weer ongi geworden dus erg teleur gesteld
omdat ik het niet had verwacht dus je lichaam kan je goed voor de gek houden
op naar ronde 10 we geven de moet niet op...

liefs linda.

he rottig voor je!!!
hoop dat je de moed weer hebt voor de volgende ronde en dan is het misschien wel raak, was je ook overtijd al?? liefs mama loes

Hee erg he, we gaan weer naar de volgende ronde.
Veel succes

Hee Linda,

Dat is balen joh! Stomme rode duivels altijd...waarom begrijpen ze niet dat ze niet welkom zijn.....
Zoals jij al zegt...geef de moed niet op...
en weer positief aan de volgende ronde beginnen..
Eens moet het toch ook raak zijn voor ons?
Succes!

Liefs Linnepinnie

Balen zeg.
Altijd dat wachten en dan toch weer ongi worden.
Knap dat je toch positief kan blijven.
Groetjes V.

quote: mamaloes reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-05-2006 14:30:15'));

he rottig voor je!!!
hoop dat je de moed weer hebt voor de volgende ronde en dan is het misschien wel raak, was je ook overtijd al?? liefs mama loes

Hey mamaloes,
nee ik was niet over tijd maar aan mijn lichaam kon ik  merken dat het niet voelde zo als normaal en dan kun je zien dat je lichaam je echt wel voor de gek kan houden omdat ik ook nog eens een keer een zere buik,zere tepels en misselijk was dus het wees er wel op en ook een hoge temp van 37,6 en de volgende dag was de ongi er..

liefs linda

quote: Linnepinnie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-05-2006 18:52:37'));

Hee Linda,

Dat is balen joh! Stomme rode duivels altijd...waarom begrijpen ze niet dat ze niet welkom zijn.....
Zoals jij al zegt...geef de moed niet op...
en weer positief aan de volgende ronde beginnen..
Eens moet het toch ook raak zijn voor ons?
Succes!

Liefs Linnepinnie

Ja dat kun je wel zeggen we zijn al een tijdje bezig maar het gaat niet zoals we hadden verwacht. Hopen dat het in ronde 10 wel raak is...
Maar weer afwachten..

Liefs Linda

quote: veerle06 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-05-2006 19:02:53'));

Balen zeg.
Altijd dat wachten en dan toch weer ongi worden.
Knap dat je toch positief kan blijven.
Groetjes V.

Hoi V,

Je kan wel in een hoekje gaan zitten maar daar schieten we ook niets mee op en zijn al een tijdje bezig dus je raakt er aan gewent ook al wil je het niet..

Liefs Linda.

Terug
Bovenaan