toch weer ongi

Hi Bons, F, Ingrid, Mira, etc.

Gisteravond ben ik toch weer ongi. geworden. Heel keurig op dag 32. Elke keer hetzelfde. Ik baal echt enorm. Maar moet positief blijven en we gaan voor de volgende ronde!

Een voordeel is dat ik nu echt heel erg zeker weet dat mijn cyclus 32 dagen is. Dat is nu al 3x zo geweest. Kan nu de klok erop gelijk zetten. Apart he.

Weet ik in elk geval zeker voor de volgende maand wanneer ik zeker weten kan zeggen dat het mijn NOD dag is.

Maar wanneer is nu mijn ei geweest. Dat is nog steeds een vraag waar ik geen antwoord op heb. En wanneer komt ie dan komende periode? Op internet geloof ik het niet helemaal. Volgens mij is die bij mij later. Maar zeker weten doe ik het niet.

Bons, hoe is het bij Jou????? Wanneer ga je testen?? Ik hoop tenminste dat je nog niet ongi. bent! Apart dat we hetzelfde hebben meegemaakt, in dezelfde periode!
Succes!

Tot gauw,
Lfs. Maaike

Hoi Maaike,

Wat jammer dat je ongi bent geworden! Is zo'n tegenvaller. Helaas kan je lichaam je aardig voor de gek houden, zeker na een miskraam. Goed van je dat je positief blijft! En het is inderdaad ook weer wel fijn om te weten dat je een cyclus van 32 dagen hebt. Zelf gebruik ik de maybe baby om te weten wanneer mijn eisprong is. Ik ben er echt blij mee. Misschien is het ook wat voor jou??

Ik hoop dat de ongi snel voorbij is en dat het de laatste keer was voor tenminste 9 maanden.

Liefs Cath

Hoi Maaike,

Balen hoor, en ik had zo's goede hoop voor je. Zat elke dag vol spanning te lezen.

Maar zet 'm op, "vooral doorgaan"!

Liefs Mira

Balen! Had het wel leuk gevonden om samen naar het mei-forum te kunnen.
Je hebt nu in ieder geval duidelijkheid over je cyclus.
Ik heb nog steeds geen duivels gezien.
Gisteren met sporten, steken in mijn buik die ik normaal niet heb, beetje rustiger aan gedaan dus.
Wel meer witte afscheiding dan normaal waardoor je dus 20 keer per dag naar de wc gaat voor een check check dubbelcheck.
Gisteravond hele opgezette buik, vanochtend geen kwaaltjes.
Ik probeer het echt vol te houden tot zaterdag!!

Groetjes

Bons

Hoi Maaike,

Hoe is het nu met je? Ben je al een beetje over de teleurstelling heen?
Veel succes in ieder geval bij de komende klusronde! Gelukkig is een cyclus van 32 dagen nog goed te overzien. Voor je het weet ben je weer aan het klussen!

Succes!

Groetjes F.

Terug
Bovenaan