toch weer opgelucht

hallo meiden

ik had vorige week verteld dat ik een miskraam heb gehad en moest van daag voor een echo hoe het nu verder moest maar gelukkig is alles van zelf weg gegaan dus hoef ik niet verder op ik ben echt blij we hebben weer groen licht gehad van de gyn. dus als we het allemaal verwerkt hebben dan gaan wij er weer voor ze zei ook dat ik niet hoefde te wachten tot ik de eerst volgende menstruatie heb gehad dus nou we zien wel jullie ook allemaal veel succes verder.

groetjes geluk 1

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt als jij. Ik had bloed verloren, daarom zou er zsm een echo plaatsvinden. Dit zou op 14 feb gebeuren. Maar ik had in de dagen ervoor nig meer bloed verloren, dus wist ergens wel dat het niet goed was, maar je blijft toch hopen he? Op de echo, die wel heeft plaats gevonden, was ook niets meer te zien. Mijn gyn. zei ook dat zodra het bloeden over was we weer gemeenschap konden hebben. Inmiddels is het bloeden gelukkig voorbij en hebben we dus een aantal keren gemeenschap gehad. Ik vond de eerste keer wel gek, want je was echt al met andere dingen in je hoofd bezig. Maar we gaan er weer voor! Jullie ook succes! Houden we elkjaar op de hoogte?

Terug
Bovenaan