Toch weer proberen?!

Alweer bijna drie maanden geleden had ik een missed abortion. De derde zwangerschap van een mogelijk tweede kindje was zeer gewenst, maar had niet zo mogen zijn.

Nu heb ik gisteren de knoop doorgehakt, ik wil het graag toch nog een keertje proberen. Ik zie wel op tegen de onzekerheid of het nog een keer gaat lukken. De eerste zwangerschap heeft tien jaar op zich laten wachten en hierna is het nu dus twee keer misgegaan.

Wel ben ik erg bang voor de eerste paar weken of dat je in die periode van de maand weer gaat komen dat je zeker weet dat je niet zwanger bent.
Wat is dat toch dat na een eerste geluk ik zo graag dit een tweede keer wil meemaken.

Mijn partner is veel voorzichtiger en vraagt of ik een vierde zwangerschap wel aan zou kunnen. Stel dat het nog een keertje misgaat

Ik ga ervoor.

kan me de onzekerheid goed voorstellen, maar niet geschoten is altijd mis toch! de kans dat het wel goed gaat is altijd meer aanwezig dan dat het weer fout gaat. succes en sterkte!

Hoi hoi,

Als je al een miskraam heb meegemaakt dan is de onzekerheid zeker iets wat erg mee speelt.
Ik ben nu zelf 5 weken zwanger, maar ik heb in juni en spetember 2 miskramen gehad.
Het is nu wachten op de echo om te kijken of alles dit keer goed gaat.

Ook mijn partner vraagt zich af of ik een derde miskraam aan zou kunnen, maar we hopen gewoon op een goede zwangerschap.

Succes

Terug
Bovenaan