Toch weer spannend

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

ik ben nieuw op de site en heb mij gisteren aangemeld op de lijst. Mijn complimenten voor het bijhoude ervan..wat zijn we met veel!!

Ik heb een dochtertje van bijna 4 ...voordat ik haar kreeg heb ik 1 miskraam gehad en 1 jaar gewacht. Ik heb ook een zoontje van bijna 2 ...op hem heb ik 1,5 jaar gewacht.

Bij mijn zoontje heb ik ze een maand met behulp van een echo mijn eisprong gevolgd..die zelfde maand was ik zwanger!!
Maar goed ik heb mij stellig voorgenomen nu relaxed te blijven en niet meteen elke dag met zwanger worden bezig te zijn..als het komt dan komt het en anders moet ik blij zijn met de 2 kinderen die ik heb..maar shit waarom werkt dat toch niet bij mij ? Ik kan er niets aan doen..ben ik het wel..niet..wel niet..het is toch weer spannend..en ongelofelijk wat voor een rare gedachtes ik weer in mijn hoofd haal..in ieder geval moet ik tussen nu en vrijdag ergens ongi worden en voel ik al pijn in mijn buik..afwachten maar..ik hoop steun te hebben hier niet van al de mensen in mijn omgeving verkeerde opmerkingen te krijgen..hier is het veilig en kan je echt vertellen wat het met je doet..

issabel

Mijn NOD is tussen 01-05 en 03-05. Heb wel een beetje kramperig gevoel in mn buik en wat last van mijn rug. Ik wou dat deze week om was. Ik heb me voorgenomen als ik volgende week woensdag nog niet ongi ben een test te doen. Lekker he dat je je spanning met andere kan delen.

Terug
Bovenaan