Toch weer spannend...

Morgen mag ik weer op controle bij de gyn. En het is alweer bijna 4,5 week geleden. Ik vind het toch weer spannend. Ik voel nog niks en dat maakt me best wel onzeker. Ik kan dan ook gelijk de afspraak maken voor de 20w echo.

hoi

Ik kan begrijpen dat het weer spannend is. Ik ben vanmorgen geweest en toen zat ik ook even in de stress want het hartslagje was niet gelijk te horen maar uiteindelijk konden we het toch horen en is alles goed. Ik hoop voor je dat het allemaal mee valt.

groetjes

Hoi hoi!

Ja da's inderdaad spannend. Als je je goed voelt gaat het meestal met je kindje ook prima hoor. Misschien ligt je placenta aan de voorkant, dan voel je ook wat minder.
Ik ben vanmorgen weer bij de vk geweest en omdat mijn dochter (6) mee was heeft ze maar weer een echo gemaakt, zodat ze de kleine even kon zien (echo nr 5!) Alles zag er prima uit. Op 11/11 heb ik de 20 weken echo, kan bijna niet wachten!
Sterkte met wachten tot morgen!

Hey,

Alles was goed gister. We hebben een ontzettend druk kindje zien springen in mijn buik, haha. Het was zelfs moeilijk om hem op de foto te zetten. Alles ligt met de groei op schema en het zag er gewoon perfect uit. Nu op naar de 20w echo. Die heb ik pas 14 dec. Dus ik denk dat ik tussendoor nog ergens anders een geslachtsbepaling laat doen, haha. Ik ben te ongeduldig geloof ik.

hahahaha wat fijn dat alles goed is! Ik weet niet of ze het al eerder kunnen zien?
Wij hoeven gelukkig nog maar twee weken te wachten tot de 20 wk echo. durf nog geen voorspelling te maken over wat het is........ een jongen?? een meisje??? ben met beide erg blij!!

Greetz Esz

Terug
Bovenaan