toch weer spannend

Aanstaande maandag hebben we de tweede echo. Nu zagen en hoorden we op de vorige echo het hartje kloppen. Dat was volgens mijn berekening met 7 w6d, maar volgens de gyn was ik 7w2d. Dat zou betekenen dat ik nog voor de termijn (7w4d) zou zitten waarop de vorige keer het hartje stopte. Nu op voor echo nr 2 maar vind steeds spannender worden. M'n man herkent deze spanning niet, gelooft dat het wel goed zit. Maar ja, dat dacht hij de vorige keer ook.
Kortom, stiekem ben ik zo bang dat het weer mis is...

Er zit niks anders op dan afwachten.
Zo, dat lucht wel weer een beetje op! Zal maandag een update geven.

Liefs Sabien

Hey meid,

Heeeeeel erg herkenbaar ik ben nu wel iets verder als dan dat het vorige keer verkeerd ging. Zag er ook wel goed uit maar wil toch eerst over die 12 weken heen zijn. Hopen dat we dan rustig worden haha.
Succes meid.

Liefs yvet

Het is heel herkenbaar hoor ik ben nu 11 wkn precies en ik zal ook blij zijn als ik de 27 ste zie dat alles nog goed is.
Volgens mij hebben alle vrouwen wel en vorm vanongerusteid zeker als het al ens eerder fout is gegaan.

Ben benieuwd nar je echo maandag

Herkenbaar!!!
Ook mijn zwangerschap verloopt ok (behalve dat ik bij de echo 5dgn minder ver was dan ik dacht en beetje bloed heb verloren) maar toch, die eerste maanden zijn al zo spannend en helemaaaaal als je al een keer een mk hebt gehad. Ik heb de 27e de echo, maar we gaan eerst nog op wintersport. Spannend! Succes meid!

Hoi, Logisch dat het het spannend is, ik heb vorig jaar keer een miskraam gehad en nu had ik toch bij iedere termijn dat het mis ging dat je bang was dat het weer fout ging. Nu ben ik donderdag 12 weken en nog ben ik wel eens bang. Het is iets wat mannen niet kennen omdat het niet in hun groei, vrouwen zijn er meer mee bezig.
Succes maandag

Spannend meid... Ik herken ook die spanning. Mannen komen echt van een andere planeet! Ik ben net als Rianne Sanne 11 weken en ik heb a.s. vrijdag weer een echo....ook dat blijft weer spannend! Ook ik zit hier in spanning. Spanningen blijf je houden totdat je kindje er uit is.... Sterkte meid.xxx

Bij mijn echo blijkt dat ik 3 dagen verder ben, dus ben Maandag 12 weken precies.
Wij gingen vrijdag naar de gynaecoloog en hebben ons hummeltje gezien. Ook een fotogeniek kleintje, want hij/zij draaide gelijk naar het beeld toe haha.
Hij/zij is nu 5 cm.

Terug
Bovenaan