toch weer terug

Sinds gisteren heb ik onze vent weer op 5x 200 ml gezet. Het ging iets te goed met eten, zodat hij eigenlijk veel te weinig dronk. Meneer is het er niet mee eens maar had gisteren wel eindelijk 650 ml er in gekregen. Wil dit een paar dagen blijven proberen zodat hij weer goed drinkt.

pfff 5x200 cc, dat krijgt Joël bij lange na niet, hij zit nu op 4x 150.
Bijvoeding is hij nog niet aan toe, hij is morgen pas 5 maandjes, ben nieuwsgierig hoe hij dat zal gaan vinden hihi.

Groeit je mannetje verder wel goed?
Joël groeit gemiddeld krap een pondje in de maand.

Liefs Marina

pst; succes ermee

Hij groeit veel minder hard dan in het begin. Maar dat is niet zo erg (275 gram in de week is wel heel veel haaha) hij doet nu ongeveer 75 gram per week. Dus wel een heel groot verschil. Maar 4 x 150 is wel heel weinig of niet? Tjerk zat al heel snel op 5 x 200 ml. Bijvoeding ben ik met 16 weken mee begonnen op advies van de kinderarts.

Hij groeit goed, hij is morgen 5 maanden en is bijna 7100 gram.
Hij huilt als zn flesje op is niet dus het zal wel prima wezen.
Denk dat ze ook wennen aan wat je geeft.

Maar dan groeit je mannetje toch nog wel 300 gram in de maand en dacht dat dit tussen de 200 en 500 gram moest wezen, dus prima lijkt me.

Liefs Marina

Ik had begrepen 100 gram per week. Niet dat het heel veel uitmaakt. Hij heeft nog wel wat reserves. Hij is nu 8050 gram. Moet volgende week terug naar de kinderarts en dan zullen we eens verder gaan kijken.

ik maak me nu ik dit lees wat zorgen om pascal.
ik ben bang dat hij te dik is.
we zijn 25 juli naar t cb geweest. hij was toen 65,5 cm, en woog 8500 gram.
23 aug was ie 5 maand. hij heeft nu kleding maat 80!!!!
28 september weer naar t cb, ik durf haast niet meer.

Terug
Bovenaan