Toch weer zenuwen

Lieve allemaal,

Lekker relaxte dagen gehad in Ierland! Helemaal goed. Nou ben ik terug en: Had ik net zo stoer verteld dat ik een tijdje niet mee zou doen, zit ik toch weer in de zenuwen! Vorige week maandag 'zomaar' geklust (zonder doel, bedoel ik), dinsdag eisprong gevoeld, twee dagen te vroeg.

Gistermiddag was ik zomaar misselijk... Zwaar gevoel in onderbuik... Heb instinctief ook al heel weinig gedronken (voor mijn doen, ouwe zuipschuit ;-), en sinds eergister laat ik gewoon mijn glaasje voor wat het is. Heel apart.

Zit nu dus te speuren naar meer symptomen, maar kan ze nog niet ontdekken. De 17e is mijn NOD, dus ik moet nog 6 dagen wachten.

Kortom: Het is weer helemaal hetzelfde verhaaltje van voren af aan. Ik hoop zo dat het toch waar is wat ze zeggen: als je je er niet mee bezig houdt, dan JUIST!

Dus ik ben weer helemaal terug! Hoop dat jullie mijn gezeur weer aan willen horen, hihi. Ook als het niet raak is.

Liefs,
Marjon

He Marjon,

Leuk dat je er weer bent! Dat zou toch wel een grap zijn zeg! Dat je even afstand neemt van alles en dat je dan misschien wel zwanger bent.. De kwaaltjes klinken goed. Nu begint een lange week voor jou dus! Ik hoop echt zo dat je zwanger bent! Dat zou echt super zijn!

Heel veel succes met afwachten en houd ons op de hoogte.

X F

Nou Marjon, dat klinkt toch wel weer heel spannend moet ik zeggen hoor. Ik ga duimen dat het raak zal zijn. Ik zit ook al te zoeken naar kwaaltjes maar ik vind ze niet dus ik ga er dus vanuit dat het niet zo is.

Ben erg benieuwd. Zou natuurlijk wel leuk zijn als we allebei oktobermoeders zullen worden.

En mooi dat je het leuk hebt gehad.
Liefs Po

He Marjon,

S P A N N E N D!!!!!!, en je moet nog zo'n poos wachten. Ik hoop voor je dat het raak is echt waar.
13 februari, heb ik mijn NOD dus afwachten geblazen.

Veel liefs,
Pascalle

Hallo Marjon,

Goh spannend joh! Ik hoop het echt voor je wat zijn dat toch altijd lange dagen he, die dagen voor je nod. Maar aan de andere kant is het ook wel lekkere spanning. En dat minder er mee bezig zijn en zo....ja soms werkt dat gewoon niet. We hebben er allemaal last van dat is een hele geruststelling.
Succes
Liefs van mij

Hoi Marjon,

Ik zit in hetzelfde schuitje!!

Had ik nog zo geroepen dat we deze maand maar helemaal op non-actief gingen (Leander moest dus maar over op het betere handwerk, haha!) vanwege die jeuk en de zalf ik het niet zo zag zitten.
Maar ja, jeuk bleef uit en tijdens de vakantie is het er toch een keer van gekomen.
Nou kan ik me niet voorstellen dat er toch wat in de kerk is achtergebleven maar het gaat allemaal maar weer raar sindsdien.

Maandag a.s. (nee, heel romantisch op zo'n dag, haha!) moet ik lek worden, maar gisteren had ik ineens bruine afscheiding en was het wat aan het rommelen onderin mijn buik.
Dat is nu weer over.
Verder zijn mijn borsten toch wat gevoelig, (of komt dat omdat ik er de hele tijd in zit te knijpen??), maar niet hard en opgezet.

Ik vind dit allemaal maar niks. Heb nog een testje liggen, maar durf het toch ook niet nu al te gebruiken, want dat ding zal nu zowiezo wel negatief aangeven.
Ik wacht maandag maar weer af..........

Gr. Aar

Aar,

Haha, ja, beurse borsten van het knijpen! Zo kan ik het ook!! ;-)

Goh, dat we dan toch samen in dat schuitje zitten, terwijl wij nou juist de 'verstandige' afwachters waren!

Je schrijft "maandag a.s. (nee, heel romantisch op zo'n dag, haha!) moet ik lek worden"
Eh, wat moet er dan romantisch zijn aan maandag? Ben ik misschien iets vergeten? Je trouwdag ofzo...

Groetjes!

Marjon

Terug
Bovenaan