toch weer zenuwen

Straks alweer een echo! Ondanks dat het voor mijn gevoel wel helemaal goed zit en we al twee prachtige echo's hebben gehad. Ben ik toch ontzettend zenuwachtig! MocHt ik vandaag lekker uitslapen lig ik al klaarwakker in bed...
Fijne dag allemaal vandaag!

Ik ben stiekem wel een beetje jaloers! Ik moet nog een hele week wachten.. En ben ook heel zenuwachtig ondanks we al een goede echo hebben gehad.
Heel veel plezier straks weer met het kijken naar je kindje :)

Ook ik ben best wel jarloers op je.. Ik moet nog 2 weken wachten voor we onze 2de echo krijgen.. En ook ik ben wel zenuwachtig.. Maar voor nu wens ik je succes en veel plezier.. Geniet ervan ..

Ja ik ben ook zo ontzettend blij met zoveel echo's! Had ik nooit verwacht!!
Alles was nog steeds helemaal goed. Nu mag ik 24 mei alweer. Dat is dan pas de echte officiële termijnecho.
Heel veel succes met wachten, want dat duurt zolang als je iets graag wil!!

Ik ben best jaloers op jullie ik heb nog steeds geen echo gehad.
Ik krijg de eerste echo 14 juni en vind het echt spannend hoop zo dat het deze keer wel goed is
Duimen maar

Fijn dat alles er weer goed uitzag!!! En nu maar weer lekker genieten,, Ik heb 22 mei de 12 weken echo,, Onze zoon gaat dan ook mee ben benieuwd naar zijn reacties omdat hij nog helemaal niet weet dat hij grote broer wordt.. Ik wil het wel al van de daken schreeuwen maar mijn vriend wil toch liever wachten tot na de echo,,

ooh jeetje 14 juni duurt nog wel heel lang zeg! hoeveel weken ben je dan?

ons zoontje was vandaag ook mee (2jaar) en die kon het niet interesseren. had alleen oog voor zn koekje xD

Terug
Bovenaan