Hoi hoi! Hier ook 5 weken zwanger nadat ik vorig jaar een miskraam heb gehad na 10,4 weken. Ik heb eigenlijk nooit tijdens een zwangerschap angst gehad voor een miskraam. Het wel altijd in mijn achterhoofd gehouden, maar vooral proberen te genieten. Ik maakte me er pas druk om toen het me vorig jaar overkwam.... Wij hebben een jaar in dubio gestaan er nog weer voor te gaan, dachten dat we met 4 kids dan waarschijnlijk compleet waren, maar de onrust bleef. Maar doordat we inmiddels een jaar verder zijn heb ik de miskraam denk ik heel goed kunnen verwerken. Ik merk ook dat ik niet heel anders sta in de zwangerschap dan voorheen. Heb heel erg het gevoel dat het nu wel goed gaat. En hoe je het ook went of keert, er is een kindje aan het groeien in je buik! Geniet daar van! Het is vroeg genoeg om je druk te gaan maken wanneer het wel fout zou gaan! Ik probeer altijd te leven vanuit een positieve instelling en dat geeft zoveel meer energie! Ik hoop dat je hier wat mee kan! Ik wens je een hele mooie en goede zwangerschap toe!