Toch weer zwanger..... spannend!

Na een miskraam in augustus nu toch weer 6 weken zwanger... pfff wat een spannende tijd vol onzekerheid! Is wat ik voel nu wel goed? dagje minder kwaaltjes hmmmm. Iemand tips om een beetje rustig te worden en te kunnen genieten? volgende week dinsdag de eerste ech

Gefeliciteerd. Ik weet wat je meemaakt. Gek genoeg wist ik toen ik zwanger was dat het goed zat, juist omdat het anders voelde. Kwaaltjes gaan op en neer dus geniet van een dag minder. De tip om rustiger te worden heb ik niet. Ik heb zelf lopen aftellen totdat de week vd miskraam voorbij was. Vertrouw je gevoel en je instinct, deze hebben het wel goed. Laat je weten hoe de echo was?

Oh ik ben inmiddels 37,5 week zwanger, dus het kan zeker bij jou ook goed gaan ;)

Fijn je reactie drankje... Morgen is voor mij de dag dat ik de vorige keer een MK gehad heb, wel echt een mijlpaal merk ik zelf :) nu duimen tot de 23ste dan maken ze de eerste echo en hopelijk zien we dan een hartje kloppen en kunnen we zachtjes aan gaan genieten van ons ukkie.

Goh ook met 7 weken. Ik ook. Bijzonder toeval.
Fijn dat je die mijlpaal zo voorbij bent. Nog een weekje, zal ook voor je duimen.
En ga inderdaad vooral genieten, want je wilt toch graag op een zwangerschap terug kijken waarin je genoten hebt en blij was ipv bezorgd en angstig. Invloed op het verloop heb je niet, je kunt het alleen nemen zoals het komt. En als je dat kan creëer je het meest relaxte groeiklimaat voor jullie kleintje

Hoi hoi! Hier ook 5 weken zwanger nadat ik vorig jaar een miskraam heb gehad na 10,4 weken. Ik heb eigenlijk nooit tijdens een zwangerschap angst gehad voor een miskraam. Het wel altijd in mijn achterhoofd gehouden, maar vooral proberen te genieten. Ik maakte me er pas druk om toen het me vorig jaar overkwam.... Wij hebben een jaar in dubio gestaan er nog weer voor te gaan, dachten dat we met 4 kids dan waarschijnlijk compleet waren, maar de onrust bleef. Maar doordat we inmiddels een jaar verder zijn heb ik de miskraam denk ik heel goed kunnen verwerken. Ik merk ook dat ik niet heel anders sta in de zwangerschap dan voorheen. Heb heel erg het gevoel dat het nu wel goed gaat. En hoe je het ook went of keert, er is een kindje aan het groeien in je buik! Geniet daar van! Het is vroeg genoeg om je druk te gaan maken wanneer het wel fout zou gaan! Ik probeer altijd te leven vanuit een positieve instelling en dat geeft zoveel meer energie! Ik hoop dat je hier wat mee kan! Ik wens je een hele mooie en goede zwangerschap toe!

Bedankt Anna83 :) hoe verder ik in deze zwangerschap kom, hoe meer vertrouwen gelukkig... Ik merk wel dat ik nog afwachtend blij ben :S hopelijk kunnen we na dinsdag helemaal gaan genieten van ons ukkie.

Ik begrijp je gevoel wel heel goed hoor, heb toch ook nog wel een afwachtende blijdschap. En ik denk dat wanneer de 11 weken voorbij zijn ik dan echt voluit kan gaan genieten. Maar gelukkig maak ik me geen zorgen, er is gewoon een soort gereserveerdheid. Hopelijk kunnen we de komende weken heel veel leuke nieuwtjes met elkaar delen! En misschien heb jij de eerste wel: hoe was je echo? Die heb je vandaag gehad toch?

Onze eerste echo was helemaal goed! Een mooi kloppend hartje en het is precies groot genoeg voor de duur van de zwangerschap! Vanavond vertellen we het ouders, oma en zussen bij het kerstdiner :)

Terug
Bovenaan