toch weer zwanger !!!!!!!!!!!!!!!!!

hallo meiden.

ik moet even mijn verhaal kwijdt.
een paar weken geleden vroeg ik of het normaal was dat er weer vocht uit mijn bostenkwamen of dat ik toch weer zwanger was.
er waren een paar meiden dat ik maar een test moest gaan doen.
nou dat had ik gedaan dat was dus nog iets te vroeg mijn bloeding was net weer weg.
ik moest afgelopen maandag ongi worden en die is weg gebleven.
ik heb tegen mijn vriend gezegt dat mijn ongi nog niet was gekomen gisteren.
en dus nog maar een test gedaan en wat dachten jullie ja net zo positiev een dikke vette steep!!!!!!!!
dus weer zwanger.
ik weet dus nu niet wat ik er goed mee moet.
want ik heb net een zoontje van 5 maanden oud.
en die zwangerschap was niet zo fijn.
wat moet ik blij zijn of heel hard gaan huilen.
wat moeten mensen nu gaan denken.
help mij  iets  op vrolijken.

gr sil mam van hicky  
 
Beste Nh,

Ook ik ben ongepland zwanger geraakt toen mijn dochtertje net 5 maanden oud was. Zij wordt in 5 juli 1 jaar en 23 augustus ben ik uitgerekend voor de tweede.
Ik wist in het begin ook niet wat ik er van moest denken blij of juist verdrietig. Wij hebben besloten om het kind te houden. Het zou zo moeten zijn. De gynaecoloog had er in het begin geen vertrouwen in omdat ik dmv een keizersnede bevallen ben. Mijn baarmoeder zou nog niet voldoende genezen zijn. Toch is alles nog steeds goed. Ben nu mijn 7e maand ingegaan. Het is natuurlijk wat zwaarder als je 1e zwangerschap omdat ik mijn kleine meid vaak nog moet optillen.
Onze kleine op komst is nu echt welkom ik betrek mijn dochtertje er ook vaak bij al begrijpt ze me niet. En dat we een zware en moeilijke tijd tegemoet gaan dat weten we en proberen er zoveel mogelijk aan te doen om het te vergemakkelijken.
Want hoe doen mensen het die een tweeling krijgen. Dat is toch nog veel zwaarder.

Denk er goed over na zou ik zeggen. Doe wat voor jou het beste is.
Gr.
Dunya
 
hallo dunya.

bedankt voor je reactie.
wat toevallig mijn zoontje is ook met een keizersne geboren.
ik ben daarom ook best bang.
we houden het wel dat wil mijn vriend.
maar doe ik mijn zoontje niks te kort.
en weg laten halen krijg ik niet over mijn hart.
als ik na die kleine man kijk begin ik zo te huilen.
ik denk dat ik het maar allemaal over me heen moet laten komen.

gr sil
 
hoi Nh,

Ik wil je graag een hart onder de riem steken meid, want joh, maak je nou maar niet zo druk.

Gefeliciteerd zou ik zeggen en geniet er van.

Ik raakte zwanger van mijn jongste toen degene daarvoor net 4 mnd .was.

Dat was wel schrikken, maar vond het wel leuk.

De zwangerschap was wel wat zwaarder, maar wel lekker dat je s'middags
lekker kan slapen als de ander ook in bed ligt. Je krijgt dus wel de
nodige rust.

Ze zijn nu 2 en een half en anderhalf en ze kunnen het erg leuk met elkaar vinden.

En nog steeds slapen ze alletwee s'middags, dus erg fijn hoor.

Daarom zeg ik ook, geniet ervan, het moest gewoon zo zijn.

liefs Hester  

 
hallo nh. ik wilde even reageren op je stukje ik ben in mei 2004 bevallen van een dochter en nu 29 weken zwanger van de tweede en eind aug. uitgerekend. ook ik heb erg moeten wennen aan het idee. krijg het nu ook nog wel eens benauwd zo van komt het allemaal wel goed, en hoe moet dit en dat. maar ik vind ook als je niet zwanger wilde worden had dat waarschijnlijk niet hoeven gebeuren.dus vandaar dat wij ook blij zijn met wat komen gaat en het zal best even wennen zijn en erg druk. maar het zal best allemaal goed komen. wij wilde erg graag 2 kinderen en dadelijk zijn we compleet en gezegend met 2 mooie meiden. wat wil een mens nog meer, toch. en je eerste kindje doe je niks te kort die 2 groeien dadelijk samen op en kunnen bewijze van de hele wereld aan.

groetjes en liefs kim
 
Terug
Bovenaan