toch weer zwanger???

A

Anoniem

Guest
hallo lieve meiden,

ik heb sinds gisteren het gevoel dat ik weer zwanger ben.

ik ben gister wel om de 10 min. naar de wc geweest om te plassen. en mijn tepels worden ook steeds gevoeliger. dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. helaas is dat op een mk geeindigd. Ik  was toen 10 weken zwanger van ons eerste kindje.
tot dat het mis ging op 4 april' 07. ik ben daarna precies 40 dagen later weer ongi geworden.

inmiddels zit ik op dag 36 van mijn cyclus. en heb weer dezelfde verschijnselen dan als de eerste keer. maar ik durf niet te testen!!
omdat ik bang ben dat mijn lichaam me voor de gek houdt! maar ik ben vanmorgen ook al 5 keer naar de wc geweest om te plassen. terwijl ik nog niks gedronken had.??

en ik moet zeggen dat mijn gevoel zegt dat ik gewoon weer zwanger ben! laten we het hopen. het zal dan wel vrij snel zijn na de mk. nou was ik ook vrij snel zwanger van onze eerste. binnen drie maandjes!

ik hou jullie op de hoogte! ik hoop het zo....

xx dd

Ik hoop het ook voor je!!!
Ben nu ook heel benieuwd! Zal voor je duimen!
Liefs diana

Hoi,

Ik wist ook altijd al dat ik zwanger was voordat ik had getest.

Dus ik denk dat je het zelf het beste voelt.

Ik zal voor je duimen..

Groetjes,

Vanessa

hoi meiden,

ik kon het niet laten heb net toch getest! ik dacht dat ik nodig moest plassen, maar het was maar een klein beetje. toch heb ik de test gedaan. hij was negatief. misschien te vroeg getest. of houdt mijn lichaam me gewoon voor de gek. maar ik moest vanmiddag werken en heb de helft van de middag op de wc gezeten. ik hoef anders nooit zo vaak naar de wc. ik begin bijna te denken dat het een blaasonsteking kan zijn. dit heb ik nog nooit eerder gehad. heb verder ook geen pijn bij het plassen ofzo. maar anders weet ik ook niet waardoor dit komt. vandaar dat ik ook blijf denken dat het dan toch weer raak kan zijn!! ik blijf in iedergeval hoop houden. ik plas ook steeds kleine beetjes. de ene keer wat meer dan de andere keer.  heeft iemand van jullie ook wel deze verschijnselen gehad. vaak plassen, negatief testen maar bleek later toch wel zwanger te zijn. ik ga vrijdag weer testen. als ik het zolang vol kan houden...

xxdd

please reactie!! meiden

ik wordt hier niet goed van... ik kom net van de wc, moet ik alweer!

xx dd

Hoi dd,

Ik zou morgen ff naar de huisarts gaan, misschien is het toch een blaasontsteking, voor iedereen pakt dit anders uit.
Bij mij doet het altijd ontzettend zeer, maar dit geldt niet voor iedereen.
Dan weet je dat in ieder geval zeker, misschien kan hij ook meteen een zwangerschapstest doen?

Succes er mee.

Misschien idd te vroeg getest??
Ik hoop het zo voor je!!
Vaak plassen is wel een teken.
Ik heb heel veel blaasontstekingen gehad voordat ik zwanger was maar dat deed ook verschrikkelijk veel pijn maar dat heb je volgens mij niet?
Liefs diana

Terug
Bovenaan