toch weer zwanger

Ik ben vandaag voor het eerst op dit forum. Eerst veel gelezen en me verwonderd over de herkenning die ik tegen kwam. Ik ben zelf weer zwanger ongeveer 4,5 week na 5 miskramen over de afgelopen jaren. De laatse was een jaar geleden. Ik moet bekennen dat ik het dooeng vindt en zelfs de neiging heb om te doen of het niet zo is. maar tja daar heb ik ook niet veel aan. op 6 feb. heb ik de eerste echo en dat lijkt zo ver weg en tegelijkertijd kijk ik er erg naar uit. Ik ben helemaal onderzocht op alle dingen die maar mogelijk zijn en daar is niets uitgekomen. Ik hou dat maar als een beetje hoop vast. Ik hoop toch eindelijk mijn eerste kindje te krijgen. Heeft iemand wel dit wonder mogen meemaken na zoveel miskramen?  

Hoi,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik heb het zelf niet meegemaakt. Ik heb "maar" 2 mk-en gehad. Maar een bekende van ons heeft 5X een mk gehad. Inmiddels hebben ze 2 gezonde dochters. Ze hadden nooit verwacht dat dat nog kon. Dat was ook te lezen op het geboortekaartje van de oudste. De tweede kwam net een jaar na de eerste! Totaal onverwacht. Erg gewenst, en in 1 X een helemaal goede zwangerschap.
Dus geef de hoop niet op! Het gaat nu vast ook goed bij jullie!

Groetjes, Kat (inmiddels 18 weken zwanger van de tweede)

Terug
Bovenaan