toch weer zwanger

hoi allemaal,

zwanger worden na een miskraam................je denkt dat het niet meer kan, tenminste dat had ik wel. op 8 febr een miskraam gehad, en nu 5 mei, ben ik bijna 6 weken zwanger. ik ben wel erg onzeker, bang dat het weer misgaat. Dus meiden, al heb je de moed misschien een beetje verloren, geef niet op, want het kan allemaal.
succes.

Groetjes

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Natuurlijk is het nu eng. Ik begrijp dat maar al te goed. Heb het ook 2 keer meegemaakt. Maar gewoon positief blijven! Dit keer gaat het vast allemaal goed.

Groetjes, Kat

gefeliciteerd wat spannend zeg ben je wel snel weer zwanger geraakt ben je eerst nog een keer ongesteld geworden ? of meteen weer zwnager geraakt
ik heb 8 april een   miskraam gehad en hoop dat ik nu meteen weer zwnager ben heb nu wel al ytwee dagen het gevoel dat ik ongestled moet worden dus denk niet dat het raak is effe afwachten weet ook niet of je na een miskraam het zelfde ongesteld ben want zou dan nu ongetsled moeten worden vandaag
ik hoop voor je dat alles goed gaat met je zwangerschap heel veel succes en geniet er van
gr ormy

Hoi meid,

Wat geweldig voor jullie zeg...

Stiekem voel ik een beetje jaloezie...

Ik heb in februari ook een miskraam gehad...ben 3 maart
gecurreteerd...

Hoopte zo weer snel zwanger te zijn...maar helaas zit dat
er voor mij voorlopig niet in...

Ik wens jullie alle goeds toe...

Liefs, judith

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hartstikke fijn voor je zeg!. En ook zo snel al. Geweldig. Ga er lekker van genieten ook al zal het in het begin moeilijk zijn omdat je misschien toch die angst houd, maar probeer het toch los te laten.
Hopelijk spreid het zwangerschapsvirus zich heel snel uit!!

Groetjes Natasja

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik was steeds snel zwanger na een mk. In 2006 in maart, april en nu misschien weer in mei. Ik heb nu 6 mk-en  gehad, ben 25 jaar en heb 2 kinderen, 2 stiefkinderen en een engeltje.

Liefs Nienke

Terug
Bovenaan