Toch weer zwangerschapsverschijnselen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Nou ik schreef van de week dat ik niks meer voelde, geen buikpijn meer, geen pijn in de borsten meer en voelde me niet anders dan anders.
Maar.... een dag later was ik de hele dag heel moe en nu nog steeds, ik had nog een beetje tepelpijn(?) maar nu ook steken in mijn borsten, gisteravond boog ik voorover zonder bh en dat deed best zeer.... en ik heb weer buikpijn, nu echt onder in mijn buik richting vagina zeg maar...
Zondag is mijn nod, ik ga donderdag pas testen als de duivels er dan niet zijn!

Wie heeft er ook dit weekend nod en heeft ook verschijnselen?
Ik ga voor ons allen !
Groetjes Roos

Hahahaha nou das toevallig. Ik ging naar deze site om zo'n zelfde bericht als jou erop te zetten. Gisteravond merkte ik dat mijn tepels pijn deden. Geen steken in m'n borst maar gewoon pijne tepels. Nu opeens voel ik me bleh....niet misselijk maar gewoon niet 100%. Daarbij voel ik me futloos...! Dussss wie weet!!! Mijn NOD is dinsdag en ga donderdag een test doen als ik nog niet ongi ben. Had vorige week 1 dag mega krampen in m'n buik. (misschien ovulatie een week te laat? ik weet het niet...)

Ik hou je op de hoogte!!!!

x
Dompy

Oh ja,
Ik heb ook weer last van mijn tepels en ben zoooooo moe!!!!!!
Ik ga nu elke dag om 9 uur naat bed. (behalve van de week toen ik nog voor een tentemen moest leren).
Soms ben ik misselijk en dan vooral in de avond.
Maandag hoop ik meer te weten.

Liefs, Monique

Terug
Bovenaan