toch wel een beetje zenuwachtig

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig. Mijn NOD was tussen 1 en 3 mei, heb woensdag een test gedaan maar die was negatief, maar tot op heden nog geen rode duivels te bekennen.

Heb ook geen verschijnselen.....alleen een wat zwaar gevoel onderin mijn buik, maar niet echt pijn  ofzo en ook geen ongi buikpijn.

Nu heb ik mijn kans gisteren nog wel even gegrepen om te klussen (ik dacht nu kan het nog) dus misschien heb ik daar ook wel buikpijn van, ik weet het echt niet meer, maar als ik vandaag niet ongi wordt moet ik morgen toch maar weer testen.

P.s Ik heb het idee dat ik niet zwanger kan zijn omdat ik helemaal geen verschijnselen heb of hoeft dat ook niet perse?

Liefs Cindy

hoi Cindy

ik heb toevallig net gereageerd op je oude berichtje.

Je hoeft echt geen verschijnselen te hebben en dan kan je evengeod zwanger zijn hoor.Ik wil je niet gek maken hoor,maar ik zou toch nog stille hoop hebben.
Welke test heb je gebruikt?
Je zag het bij Mirella,die testte positief en negatief op 1 dag en vanmorgen gelukkig weer positief.
Ik zou niet kunnen wachten hoor.Ik vind het knap van je!

Sterkte ,ik duim voor je!!!!!!!!!!!!!!

Cindy

Hoi Cindy,

Ja heb net ook gereageerd op die andere.

Ik wilde het in eerste instantie vanmorgen doen, maar op een op andere manier dacht ik kan vandaag ook nog ongi worden en als ik wel zwanger ben, ben ik het morgen ook nog toch...ha ha.

Liefs Cindy

Hallo Cindy

Ik had ook geen verschijnselen van zwanger zijn maar ben het wel. En ik weet het pas sinds vanmorgen. Dus alles kan nog. In ieder geval zal ik voor je duimen en heel veel succes.

Groetjes Wendy

Hoi cindy

ik weet hoe het is had ook een negatieve test.
eerst had ik verschijnselen en vandaag weer niets

Ik duim voor je
hopelijk is het voor ons beide raak

groetjes schorpioen27

Terug
Bovenaan