Toch wel een beetje zenuwachtig...

Morgen hebben we een pretecho bij Babyview, met 18 weekjes! Ben eigenlijk best zenuwachtig, al probeer ik mezelf steeds voor te houden van niet :)

Heb wat fototjes bekeken van echo's met 18w en je ziet echt heel veel! Uiteraard ontzettend benieuwd of we een zoon of dochter krijgen!

Het is ook allemaal zo onwerkelijk, soms heb ik het idee dat alles een beetje langs me heen gaat en het ons niet gebeurt!

Pfff! Over 18 uurtjes weten we meer ;)

spannend! Veel succes.. Ik heb tijdens mijn 20 weken echo een 3-D foto gekregen van het hoofdje.. Wel eentje zonder vet enz.. dus ziet er nog wel apart uit. Maar wel erg leuk!

Dus veel plezier!

he super, hou vol nog paar uurtjes
ik wacht tot 25 januari, dan heb ik de 20 weken echo, voor de pretecho wil ik echt zoveel mogelijk kunnen zien. heel veel plezier morgen

Heb nog een pretecho bij 28 weekjes, 4D dan!
Voor het leuke inderdaad! Toch gaaf om te zien hoeveel je kleine is gegroeid, hoe het er dan uitziet etc!

Waarom zou het niet leuk zijn?!

heel veel succes!!! en natuurlijk ontzettend veel plezier!
heerlijk he, dat je straks je kindje mag bewonderen :D

ik wil ook heel graag weten wat het wordt hoor.
wilde ik bij mn dochter ook.
vind helemaal niet dat de pret er dan af is!
en t is stukken makkelijker om kleertjes ect te kopen.
ik hou niet van neutrale kleertjes.
wil een meisje pastel kleurtjes (vooral roze :p) en een jongen stoer aan kleden.
stoere baby pakjes bedoel ik dan... niet een blousje en een spijkerbroek als hij net geboren is :p

maar ieder zn eigen mening.
de een wilt het wel weten, de ander wilt het als verassing houden.

nogmaals:
ontzettend veel plezier gewenst! geniet er van, en plak de foto's in een mooi album :D

liefs, do

Het was echt helemaal top! Echt een ontzettende aanrader! Mevrouw was gezellig aan 't rondbewegen en alles zat er op en eraan!

Ontzettend leuke dvd met commentaar en geloof wel 12 fototjes!

Terug
Bovenaan