toch wel eng..

A

Anoniem

Guest
Ja ja.. Ik had test gehaald.. Eigenwijze ik.. Stond op dat je vanaf dag 4 voor je verwachte menstuatie testen kan.. Nu is mij eisprong dan dinsdag ytwee weken geleden dus ik dacht; testen, testen, testen! Heb ik blijkbaar iets verkeerd gedaan en werkte de test niet.. Duh.. Nu denk ik; wil ik wel testen? Vind heyt eng, spannend.. Bang dat er niets uitkomt.. Maakt ook niet uit want zijn pas twee maanden bezig, maar toch.. Al die gevoelens! Zo, ik ben het weer kwijt;) ga ik werken.. Fijn weekend meiden!

hahaha hoe kan je zo'n test nou verkeerd doen??? het zal de spanning zijn geweest ;-)
en dan test je dinsdag toch gewoon weer? met een goedkope kruidvat-test ... voor t geval dat hahaha =D

Haha.. Ik heb geen idee.. 5sec dompelen.. En kan toch echt tot 5 tellen!! Whaha.. We'll see!! X

Heb ik ook gehad toen ik zwanger wou worden met de eerste was zo moe en zenuwachtig(5 uur in de ochtend haahaa) heb de dop er verkeerd op gedaan en toen deed ie ook niks meer hahhahaha
Ik heb altijd medere testen dit gebeurt me niet nog een keer hahahah ik was toen WEL ZWANGER dus Joyce wie weet

haha.. Ik heb er ook nog een, maar ik wacht nog ff. ;) haha..

Ja... ik zou wachten, want als je overtijd bent dan zal je test ook sneller positief zijn. Afgelopen vrijdag was mijn NOD en ik wist dat mijn eisprong afgelopen woensdag voor twee weken terug was... dus ik had allang kunnen testen. Maar als je te vroeg test is ie zeker negatief. Dus ik heb braaf gewacht tot vrijdag en dan nog wachten tot zondag... want stel dat ik mijn ei toch fout had... dus mijn test was duidelijk postief!

:) ja las het.. Ik heb m'n eisprong gevoeld en ook een ovu test gedaan.. Ik wacht tot dinsdag af.. :)

Terug
Bovenaan