toch wel opgelucht...

Hallo lieve allemaal!!
Allereerst Irene en An;gefeliciteerd!!
ben wel opgelucht na mijn bezoek aan de gyn... was zo nerveus...
Het was een hele lieve man en hij heeft een inwendig onderzoek gedaan en meteen naar mijn vleesboompje gekeken(wat ik al 4 jaar heb) met het vleesboompje was alles goed om zomaar te zeggen;is zo klein dat het geen problemen geeft, in die zin dat het wel mijn"klachten" kan veroorzaken,maar staat niet in de weg voor een zwangerschap. wat betreft een zwangerschap dat kon hij nog niet zien,afwachten maar of mijn nod komt. Wel moet ik prikken voor mijn hormonen of dat allemaal werkt i.v.m mijn cyclus. meteen de eerste bloedafname gedaan, dan nog twee keer met een paar weken er tussen en mijn vriend krijgt een spermaonderzoek.dit is ook i.v.m met zijn verleden(2x trombose gehad en 1 nier kwijt door een ongeluk) het was een erg leuk gesprek eigenlijk en een aardige man;het onderzoek stelde niets voor.
Dus....wachten op mijn nod en zoniet dan ga ik over een week nog maar testen.
27 juli krijg ik uitslag van mijn testen en van mijn vriend weet ik nog niet. ben eigenlijk erg opgelucht wel.
ik zie het allemaal wel en kan het nu wat loslaten.
dank jullie wel voor het meeleven!
gr. petra
 
Hey petra,
Ben blij dat je opgelucht bent. Is ook wel eens lekker lijkt me om alles te kunnen vertellen en nu gaan ze verder kijken en dat lijkt me wel een lekker gevoel. Dat brengt je hopelijk weer een stapje dichterbij. Heb je nog klachten eigenlijk? Veel plezier met bloody women kijken vanavond, erg gave titel. Ik moet werken vanavond (voorbereiden voor morgen een zware dag). Ik krijg morgen ook al weer een bloeduitslag.
Tot later!
liefs san
 
Goed dan je bij de gyn bent geweest en ik ben blij dat je het zelf nu wat meer kunt loslaten. Ik begrijp dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden? Het blijft dus toch wel spannend! Hoeveel ben je nu overtijd?
Sterkte met afwachten en ik ga vanavond ook naar Bloody Women kijken, bedankt voor de tip!

groetjes,
Simone
 
Jullie hebben toch wat complicaties allemaal zeg. Kan dat vleesboompje echt geen kwaad? Hoe ben je erachter gekomen dat je dat had?
In ieder geval weet je nu wel een beetje waar je aan toe bent!

Om nog terug te komen op jouw reactie gister. Ik ben in feb gestopt met de pil. Ik ben 22 jaar en mijn vriend 34. We willen echt graag een kindje en het lijkt wel of inneens iedereen in je omgeving zwanger is of bevalt.. pfff

Ik zal trouwens wel een zo'n cb test halen, wel duurder maar dan weet je het ook zeker!!

Veel succes de komende dagen en rustig aan!

Liefs Debora
 
Hallo meiden!
DEBORA;dat vleesboompje is ontdekt naar aanleiding van allerlei klachten die ik had;bijwerkingen van anticonceptie.het kan echt geen kwaad zolang het klein is en niet op een verkeerde plaats zit.het komt best wel vaak voor. ja erg he,al die zwangeren...dan wil je het destemeer... succes met testen!
SIMONE; inderdaad nog niet ongi,geen krampen wel nog zere borsten en echt,mijn bh wordt te klein.. 3 dgn overtijd.we zien het wel!!
en SAN; ja, heb nog wel wat klachten,maar wel wat minder,alleen ben ik zo warrig en vergeetachtig,dat ik vanmiddag bijna stond te huilen toen mijn collega daar wat van zei! was geen kritiek van haar,maar ik voelde me er gewoon dom en schuldig over.maar dat kan ook door de spanning komen.wel vervelend hoor,die warrigheid;iedereen valt het op en dan krijg je opmerkingen...ben je soms zwanger? het zijn echt zwangerschapsverschijnselen hoor! oooh en daar sta je dan....maar ze zijn nu wel op de hoogte en gelukkig begripvol en meelevend.affijn, hoop dat het snel overgaat als ik ongi wordt!
heel veel succes morgen met de uitslag!laat je wat horen??gr. petra
 
Terug
Bovenaan